FAQ
Contact
Inloggen
088 00 749 00
helpdesk@vdx.nl
U bevindt zich nu op
»
FAQ
»
Webhosting
»
Windows Webhosting
Categorieën
Migratie
(6)
Webhosting
(288)
Windows Webhosting
(65)
Linux Webhosting
(77)
Website
(85)
Bestellen of Opzeggen
(4)
Overige
(57)
E-mail
(157)
Domeinnamen
(102)
Resellers
(46)
SSL-Certificaten
(26)
Private Hosting Server
(21)
Microsoft 365
(43)
Administratie
(17)
Windows Webhosting
Zoeken
Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?
Waar kan ik mijn FTP-login terugvinden?
Hoe migreer ik mijn account via het klantportaal?
Waar kan ik de webmail bereiken?
Kan ik het e-mailadres van een bepaalde afzender blokkeren?
Hoe zet ik een Teamviewer-sessie op?
Mijn e-mail staat op een 'blacklist'. Wat kan ik hier tegen doen?
Wat kan ik doen wanneer berichten van een bepaalde afzender in de spambox belanden?
Hoe stel ik mijn FTP-account in bij Filezilla?
Welke mailprogramma's kan ik gebruiken om mijn e-mail te lezen?
Hoe beveilig ik een map in mijn hostingpakket?
Worden er back-ups gemaakt van mijn hostingpakket?
Hoe ik kan een back-up aanvragen via het klantportaal?
Hoe kan ik mijn domeinregistratie uitbreiden met een hostingpakket?
Wat is een Control Panel of Controlepaneel?
Waarom kan ik niet meer verbinden op ftp met Filezilla quickconnect / snelverbinden?
Wat is het root path van mijn website?
Hoe kan ik wordpress updaten via plesk controlpaneel?
Wat is een domein alias?
Wat houdt de optie 'catch-all' op een mailadres in?
Hoe maak ik een subdomein aan?
Hoe maak ik een eenmalige back-up van mijn hostingpakket?
Waarom is het wachtwoord van mijn e-mailadres aangepast?
Hoe kan het dat na het plaatsen/uploaden van mijn (nieuwe) website deze niet wordt weergegeven?
Hoe kan ik mijn hostingpakket upgraden naar een ruimer pakket?
Hoe kan ik bestanden of website op mijn hostingpakket zetten?
Is SSH of SFTP (Secure Shell) mogelijk op mijn hostingpakket?
Wat wordt er bedoeld met dataverkeer of traffic?
Waarom komt mijn HTML e-mail binnen als plaintext?
Wat is Patchman en waarom mailen ze mij?
Hoe pas ik een FTP / Control panel wachtwoord via klantportaal aan?
Patchman zegt dat ik Joomla moet updaten maar Plesk geeft geen melding, wat moet ik doen?
Waarom krijg ik ineens error 500 meldingen op mijn website of delen daarvan?
Hoe kan ik een 500 error melding oplossen na opslaan? (Windows hosting)
Waar kan ik het gebruik van mijn schijfruimte, dataverkeer en andere limieten inzien?
Wat is FTP?
Kan ik (extra) FTP accounts aanmaken binnen het Plesk Controlepaneel?
Hoe voeg ik een domein alias toe aan mijn hostingpakket?
Maken en onderhouden jullie ook websites?
Wat is het verschil tussen een Linux webhostingpakket en een Windows webhostingpakket?
Welke versie .NET draait er op mijn webhostingpakket?
Wat moet ik doen met de veiligheidswaarschuwing bij het benaderen van mijn Plesk controlepaneel?
Wat wordt er bedoeld met schrijfruimte of harddisk ruimte?
Is het mogelijk om mijn webhostingpakket te downgraden?
Wat zijn binnen Plesk de eisen voor een wachtwoord?
Hoe wijzig ik de ASP versie op mijn Windows hostingpakket?
Hoe maak ik een MsSQL database aan?
Hoe activeer ik Directory Browsing op mijn Windows hostingpakket?
Hoe kan ik een database aanroepen vanaf een externe host?
Welke MsSQL connectie string kan ik gebruiken om te verbinden met mijn MsSQL database?
Waarom werkt mijn ASP e-mail formulier niet meer?
Ik heb gister alles geüpdatet, maar krijg vandaag al weer een mail van Patchman. Wat is er aan de hand?
Hoe kan ik foutmeldingen laten tonen in de browser op een Windows webhostingpakket?
Hoe zet ik hoofdletter gevoeligheid uit op de website
Wordt AspJPEG en AspUpload ondersteund op Windows hosting?
Hoe maak ik een 404 error pagina op een windows account (niet bestaande pagina)
Waar kan ik een FTP programma downloaden?
Hoe gebruik ik http authenticatie in mijn PHP website?
In welke map / directory van mijn webhostingpakket dien ik de website bestanden te zetten?
Is de optie KeepAlive mogelijk op de shared hosting omgeving?
Is ASP.net MVC beschikbaar op de Windows shared hostingpakketten?
Is HTTP/2 mogelijk op de shared hosting omgeving?
Hoe kan ik HSTS activeren?
Mijn e-mail is gehackt! Wat moet ik doen?
Waarom beland mijn mail in de spambox?
Terug naar overzicht