USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Webhosting

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?

      Elke internetaansluiting heeft een eigen, uniek, IP-adres. Wanneer u één van de volgende zaken ervaart, is de kans groot dat uw IP-adres door VDX op de webhostingserver is geblokkeerd.

      • U krijgt de melding dat uw IP-adres is aangetroffen op onze IP firewall-blacklist.
      • U krijgt bij het bezoeken van uw website de melding dat de server niet gevonden kan worden.
      • U krijgt bij het ophalen van uw mail de melding dat de server niet gevonden kan worden.

      De meest voorkomende reden van blokkering is een aantal foutieve inlogpogingen op de server. Dit vindt bijvoorbeeld plaats als een mailprogramma op onze server met een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord-combinatie probeert in te loggen.

      Hoe kan ik mijn IP-adres opvragen?

      Wanneer u uw IP-adres wilt achterhalen, kan u het makkelijkst via de internetverbinding waarvan u het IP wilt weten gaan naar de volgende link:

      • https://www.vdx.nl/ip/

      Daar ziet u onder andere direct de melding "UW IP-adres is: 12.34.45.56"

      De daar genoemde reeks cijfers met punten is het volledige IP-adres.

      IP-blokkade opheffen:

      Mocht het IP-adres bij ons geblokkeerd zijn. Dan kunt de blokkade opheffen via het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Zie voor meer informatie het volgende artikel:

      • https://www.vdx.nl/faq/webhosting/wat-moet-ik-doen-wanneer-mijn-ip-adres-geblokkeerd-is

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe log ik in op het online klantportaal?
      • Hoe kan ik een mail wachtwoord wijzigen via het klantportaal?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand