USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Webhosting

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?

Elke internetaansluiting heeft een eigen, uniek, IP-adres. Wanneer u één van de volgende zaken ervaart, is de kans groot dat uw IP-adres door VDX op de webhostingserver is geblokkeerd.

  • U krijgt de melding dat uw IP-adres is aangetroffen op onze IP firewall-blacklist.
  • U krijgt bij het bezoeken van uw website de melding dat de server niet gevonden kan worden.
  • U krijgt bij het ophalen van uw mail de melding dat de server niet gevonden kan worden.

De meest voorkomende reden van blokkering is een aantal foutieve inlogpogingen op de server. Dit vindt bijvoorbeeld plaats als een mailprogramma op onze server met een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord-combinatie probeert in te loggen.

Hoe kan ik mijn IP-adres opvragen?

Wanneer u uw IP-adres wilt achterhalen, kan u het makkelijkst via de internetverbinding waarvan u het IP wilt weten gaan naar de volgende link:

  • https://www.vdx.nl/ip/

Daar ziet u onder andere direct de melding "UW IP-adres is: 12.34.45.56"

De daar genoemde reeks cijfers met punten is het volledige IP-adres.

IP-blokkade opheffen:

Mocht het IP-adres bij ons geblokkeerd zijn. Dan kunt de blokkade opheffen via het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Zie voor meer informatie het volgende artikel:

  • https://www.vdx.nl/faq/webhosting/wat-moet-ik-doen-wanneer-mijn-ip-adres-geblokkeerd-is

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe log ik in op het online klantportaal?
  • Hoe kan ik een mail wachtwoord wijzigen via het klantportaal?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand