USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Webhosting

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Wat kan ik doen wanneer berichten in de spambox belanden?

      Het kan zijn dat legitieme mail ongewenst in de spambox terechtkomt. Wanneer dit regelmatig voor mail met dezelfde afzender gebeurd, kan je de afzender toevoegen aan de 'White List'. 'White Listing' is het tegenovergestelde van 'Black listing' waar je mailadressen van ongewenste afzenders in opneemt.

      Je kan adressen in je Plesk Controlpanel van je Hostingpakket toevoegen door onder tabblad ‘Mail’ op je mailadres te klikken en naar het tabblad ‘Spamfilter’ te gaan. Hier zie je onder ‘Advanced Settings’ de optie om mailadressen aan de whitelist toe te voegen.

      Wanneer het veelvuldig voorkomt dat legitieme mail in de spambox terecht komt kan het ook zijn dat de spamfiltering te intensief staat afgesteld. Binnen het Plesk Controlpanel van je Hostingpakket kan je de ‘Spam filter Intensiviteit’ aanpassen, waardoor er minder snel mail als spam aangemerkt wordt. Hoe 'losser' deze is afgesteld, hoe groter de kans dat er spam mails in je inbox terechtkomen. Ga voor het afstellen van het spamfilter binnen het controlepaneel naar tabblad ‘Mail’, klik op je mailadres en ga naar het tabblad ‘Spamfilter’. Een spamfilter werkt met waarden die gekenmerkt worden door cijfers / scores. Des te lager de waarde, des te strenger controleert een spamfilter.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe stel ik e-mail in op mijn iPhone of iPad?
      • Hoe pas ik e-mailinstellingen aan in Outlook 2016?
      • Hoe stel ik Apple Mail in op mijn Mac?
      • Hoe maak ik een handtekening aan in Roundcube webmail?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand