USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Webhosting

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Wat moet ik doen wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?

      Soms kan het gebeuren dat het IP-adres van uw internetverbinding wordt geblokkeerd, waardoor u geen toegang meer heeft tot uw website of e-mail.

      Waarom gebeurt dit? 

      Een IP-blokkade kan bijvoorbeeld ontstaan na meerdere mislukte inlogpogingen op uw e-mailadres, FTP-account, Control Panel of CMS (WordPress of Joomla). Dit is een beveiligingsmaatregel om ongewenste toegang te voorkomen.

      Blokkade opheffen:

      Via ons Klantenportaal kunt u de IP-blokkade opheffen. Hoe u dit kunt doen, leest u hieronder:

      Stap 1

      Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

      Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login

      Stap 2

      Er zal na het inloggen gelijk een melding verschijnen dat het IP-adres is geblokkeerd waarna u de mogelijkheid heeft om deze te deblokkeren.
      Als u de blokkering wilt opheffen klikt u op 'klik hier voor vrijgave' 'Deblokkering kan tot ongeveer 15 minuten duren alvorens het effect merkbaar is.


      Mocht dit na 15 minuten nog niet gebeurd zijn, neem dan contact met ons op, zodat wij uw IP-adres voor u kunnen deblokkeren.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe kan ik een mail wachtwoord wijzigen via het klantportaal?
      • Welke gegevens heb ik nodig om mijn e-mail in te stellen?
      • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
      • Hoe pas ik in Apple mail de mailservers aan?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand