USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home

Webhosting

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

/Webhosting

Hier vindt u informatie en handleidingen over Linux en Windows webhosting.

  • Waar kan ik mijn FTP-login terugvinden?
  • Waar vind ik de error logs van mijn hostingpakket?
  • Hoe kan ik een database aanroepen vanaf een externe host?
  • Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
  • Welke MsSQL connectie string kan ik gebruiken?
  • Waar is de storingspagina te vinden?
  • Hoe kan ik een wijziging doorvoeren in de php.ini?
  • Wat is een .htaccess bestand?
  • Is SSH of SFTP (Secure Shell) mogelijk op mijn hostingpakket?
  • Hoe maak ik pakketten aan op mijn Private Hosting Server?
  • .htaccess bestand wordt niet weergegeven in mijn FTP-APP?
  • Hoe kan ik bestanden of website op mijn hostingpakket zetten?
  • Wat is een Control Panel of Controlepaneel?
  • Welke mailheader informatie dient er te worden aangehouden?
  • Wat is de database host / hostname?
  • In welke map dien ik mijn bestanden te uploaden?
  • Hoe maak ik een dagelijkse back-up van mijn hostingpakket?
  • Hoe maak ik een eenmalige back-up van mijn hostingpakket?
  • Waar kan ik mijn database / PHPmyadmin beheren?
  • Hoe kan het dat na het plaatsen/uploaden van mijn (nieuwe) website deze niet wordt weergegeven?
  • Maken en onderhouden jullie ook websites?
  • Wat is een CMS?
  • Wat is een SLA?
  • Hoe kan ik mijn hostingpakket opruimen en bestanden verwijderen?
  • Hoe maak ik een website aan met Web Presence Builder?
  • Kan ik mijn website, gemaakt in Web Presence Builder, bewerken?
  • Wat is het root path van mijn website?
  • Hoe weer ik robots en crawlers van mijn website?
  • Waarom limiteren jullie de uitgaande e-mail?
  • Waar kan ik zien hoeveel mails ik reeds heb verstuurd en waar het limiet op staat ingesteld?
  • Hoe maak ik een 404 error pagina op een windows account (niet bestaande pagina)
  • Hoe zet ik een Teamviewer-sessie op?
  • Waarom krijg ik ineens error 500 meldingen op mijn website of delen daarvan?
  • Wat zijn de FTP instellingen?
  • Hoe kan ik HSTS activeren?
  • Kan ik mijn hoofddomein en koppeldomein omwisselen?
  • Hoe pas ik mijn FTP-wachtwoord aan?
  • Hoe maak ik een MySQL database aan?
  • Hoe importeer ik een database?
  • Hoe maak ik een cronjob of scheduled task aan?
  • Waar kan ik het verbruik van mijn hostingpakket inzien?
  • Hoe maak ik een database back-up?
  • Hoe verwijder ik een door de Applicatie Manager geïnstalleerde applicatie van mijn hostingpakket?
  • Hoe pas ik rechten aan van bestanden en mappen via Plesk?
  • Hoe beveilig ik een map in mijn hostingpakket?
  • Worden er back-ups gemaakt van mijn hostingpakket?
  • Hoe pas ik mijn hosts file in Windows aan?
  • Hoe pas ik mijn hosts file in mac os aan?
  • Welke PHP versies ondersteunen jullie?
  • Wat is FTP?
  • Waarom is het zo belangrijk om mijn CMS te blijven updaten?
  • Kan ik (extra) FTP accounts aanmaken binnen het Plesk Controlepaneel?
  • Waar staat de term: 'NOC' voor?
  • Wat is het verschil tussen een Linux webhostingpakket en een Windows webhostingpakket?
  • Welke versie .NET draait er op mijn webhostingpakket?
  • Wat gebeurt er als de limieten van mijn hostingpakket bereikt worden?
  • Wat kan ik doen om te voorkomen dat mijn website wordt gehackt?
  • Hoe kan ik mijn website statistieken inzien?
  • Wat is W.A.M.P. (WAMP)?
  • Is het mogelijk om mijn webhostingpakket te downgraden?
  • Waarom komt mijn HTML e-mail binnen als plaintext?
  • Ondersteunen jullie mod_deflate?
  • Hoe importeer ik een site in Web Presence Builder?
  • Hoe voeg ik een nieuwe pagina toe in Web Presence Builder?
  • Hoe kan ik de locatie of eigenschappen van een website, gebouwd in Web Presence Builder, wijzigen?
  • Hoe verwijder ik een pagina uit een website gemaakte met Web Presence Builder?
  • Wat zijn binnen Plesk de eisen voor een wachtwoord?
  • Is GZIP mogelijk op de shared hosting?
  • Hoe kan ik het admin wachtwoord van Joomla resetten?
  • Hoe wijzig ik de ASP versie op mijn Windows hostingpakket?
  • Hoe maak ik een MsSQL database aan?
  • Kan ik phpMyAdmin benaderen via een externe URL?
  • Hoe activeer ik Directory Browsing op mijn Windows hostingpakket?
  • Wat is Patchman en waarom mailen ze mij?
  • Ik ontvang mails van engineering@hostingserver.nl of patchman@hostingserver.nl. Is dit legitiem?
  • Waarom werkt mijn ASP e-mail formulier niet meer?
  • Ik heb gister alles geüpdatet, maar krijg vandaag al weer een mail van Patchman. Wat is er aan de hand?
  • Mijn ASP website geeft verkeerde getallen/waarde weer na migratie, hoe kan ik dit oplossen?
  • GZIP activeren op windows hosting
  • Hoe kan ik foutmeldingen laten tonen in de browser op een Windows webhostingpakket?
  • Hoe zet ik Server Side Includes (SSI) aan op mijn hostingpakket?
  • Mijn e-mailclient geeft aan dat mijn uitgaande e-mail het limiet heeft bereikt
  • Hoe zet ik hoofdletter gevoeligheid uit op de website
  • Wordt AspJPEG en AspUpload ondersteund op Windows hosting?
  • Waar kan ik een FTP programma downloaden?
  • Hoe gebruik ik http authenticatie in mijn PHP website?
  • Hoe stel ik mijn FTP-account in bij Filezilla?
  • Hoe kan ik de PHP info bekijken van mijn hostingpakket?
  • Hoe pas ik een FTP / Control panel wachtwoord via klantportaal aan?
  • Wat moet ik doen bij update melding van Joomla?
  • Is de optie KeepAlive mogelijk op de shared hosting omgeving?
  • Hoe kan ik Zend Guard gebruiken op mijn shared Linux hostingpakket?
  • Hoe kan ik mijn IP-adres opvragen?
  • Is ASP.net MVC beschikbaar op de Windows shared hostingpakketten?
  • Wat is HTTP/2?
  • Waarom kan ik op oude apparaten mijn domein niet meer bereiken?
  • Hoe kan ik mijn CMS updaten?
  • Mijn website is gehackt wat moet ik doen?
  • Kan ik restitutie krijgen als ik mijn diensten opzeg?
  • Phishing bericht “Plesk” verlopen van licentiesleutel.
  • Hoe kan ik een upgrade naar Managed WordPress aanvragen?
  • Hoe gebruik ik WordPress Multi-sites bij WordPress?
  • Hoe kan ik WordPress updaten via plesk controlpaneel?
  • Hoe installeer ik applicaties zoals Drupal of Joomla via de applicatiemanager?
  • Hoe kan ik een upgrade aanvragen?
  • Wat wordt er bedoeld met schrijfruimte of harddisk ruimte?
  • Hoe kan ik het gebruik van https:// op mijn website activeren?
  • Hoe kan ik mijn domein redirecten via .htaccess?
  • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
  • Hoe kan ik een 500 error melding oplossen na opslaan? (Windows hosting)
  • Hoe zeg ik alleen mij hosting op?
  • Hoe kan ik mijn domeinregistratie uitbreiden met een hostingpakket?
  • Ik krijg een bounce bericht terug van het spamfilter
  • Waarom beland mijn mail in de spambox?
  • Wat kan ik doen wanneer berichten in de spambox belanden?
  • Wat moet ik doen met de veiligheidswaarschuwing bij het benaderen van mijn Plesk controlepaneel?
  • Wat moet ik doen wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
  • Welke CMS (Content Management Systeem) wordt door Plesk ondersteund?
  • Hoe kan ik mijn PHP-versie aanpassen?
  • Hoe maak ik een subdomein aan?
  • Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?
  • Hoe maak ik een .htaccess bestand?
  • Hoe ik kan een back-up aanvragen via het klantportaal?
  • Hoe kan ik een storing doorgeven?
  • Waar vind ik de tarieven van de diensten terug?
  • Wat wordt er bedoeld met dataverkeer of traffic?
  • Mijn website genereert grote logfiles wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik mijn website sneller maken?
  • Waarom is het aan te raden om de nieuwste PHP-versie te gebruiken?
  • Hoe kan ik een technisch contact aanmaken?
  • Wat is DKIM en hoe stel ik deze in?
  • Waar kan ik mijn database wachtwoord wijzigingen?
  • Hoe kan ik DKIM key / selector name aanpassen via Plesk?
  • Hoe kan ik WordPress installeren?
  • Hoe kan ik WordPress installatie verwijderen?
  • Waarom werkt mijn FTP-verbinding niet meer?
  • Hoe kan ik verhuizen naar een andere partij?

/Populaire artikelen

  • Waar kan ik zien of er een storing is op Microsoft 365?
  • Hoe kan ik mijn website statistieken inzien?
  • Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?
  • Hoe pas ik het Exchange mail wachtwoord aan op een iPhone of iPad?
  • Waar kan ik de webmail bereiken?
  • Welke gegevens heb ik nodig om mijn e-mail in te stellen?
  • Hoe stel ik Apple Mail in op mijn Mac?
  • Wat is een CNAME record, en hoe maak ik deze aan?
  • Hoe stel ik e-mail in op mijn iPhone of iPad?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand