FAQ
Contact
Inloggen
088 00 749 00
helpdesk@vdx.nl
U bevindt zich nu op
»
FAQ
»
Microsoft 365
»
Beheerder
Categorieën
Migratie
(6)
WordPress
(47)
Webhosting
(290)
E-mail
(167)
Domeinnamen
(108)
Resellers
(48)
SSL-Certificaten
(26)
Private Hosting Server
(22)
Microsoft 365
(48)
Beheerder
(26)
Gebruiker
(17)
Overige
(5)
Administratie
(40)
Zoeken
Beheerder
Hoe kan ik een extra Microsoft 365 licentie toevoegen?
Hoe pas ik het Exchange mail wachtwoord aan op een iPhone of iPad?
Waar kan ik zien of er een storing is op Microsoft 365?
Hoe kan ik van mijn beheerdersaccount van Microsoft 365 het wachtwoord resetten?
Waar kan ik het spamfilter van Microsoft 365 beheren?
Hoe kan ik beginnen met Microsoft 365 na aanschaf van de licentie?
Hoe kan ik de Microsoft 365 software installeren op mijn PC?
Ik heb al een Microsoft 365 licentie, maar wil deze overzetten naar jullie. Kan dat?
Waar staan de servers van Microsoft 365?
Kan ik mijn bestaande Microsoft 365 licentie overzetten naar jullie?
Hoe kan ik de mobiele apparaten van mijn organisatie beheren in Microsoft 365?
Welke support is er mogelijk op Microsoft 365?
Hoe kan ik Microsoft 365 aanpassen aan de huisstijl van mijn organisatie?
Wat is Microsoft 365 precies en wat kan ik of mijn organisatie hiermee?
Wat gebeurt er met mijn data wanneer ik mijn Microsoft 365 licentie opzeg?
Wat is de cloud?
Hoe kan ik de First Release-versie van Microsoft 365 gebruiken / meedoen aan Office Insider?
TransIP klanten: Microsoft 365
Hoe kan ik mijn bestaande mailboxen importeren in Microsoft 365?
Hoe kan ik mijn Gmail mailbox importeren in Microsoft 365?
Ik heb al Office, kan Microsoft 365 hiermee overweg?
Ik heb een nieuwe Microsoft 365 licentie gekocht, hoe koppel ik deze aan een gebruiker?
Hoe kan ik een mailbericht achterhalen bij Microsoft 365?
Hoeveel gebruikers worden door Microsoft 365 ondersteund?
Wat zijn de systeemvereisten voor Microsoft 365?
Hoe kan ik een Microsoft 365 licentie opzeggen?
Terug naar overzicht