FAQ
Contact
Inloggen
088 00 749 00
helpdesk@vdx.nl
U bevindt zich nu op
»
FAQ
»
Microsoft 365
»
Beheerder
Categorieën
Migratie
(6)
Webhosting
(291)
E-mail
(157)
Domeinnamen
(103)
Resellers
(46)
SSL-Certificaten
(26)
Private Hosting Server
(21)
Microsoft 365
(43)
Beheerder
(24)
Gebruiker
(16)
Overige
(3)
Administratie
(17)
Beheerder
Zoeken
Hoe pas ik het e-mail wachtwoord aan op een iPhone of iPad?
Waar kan ik zien of er een storing is op Microsoft 365?
Hoe kan ik de Microsoft 365 software installeren op mijn PC?
Waar kan ik het spamfilter van Microsoft 365 beheren?
Hoe kan ik beginnen met Microsoft 365 na aanschaf van de licentie?
Hoe kan ik mijn bestaande mailboxen importeren in Microsoft 365?
Hoe kan ik van mijn beheerdersaccount van Microsoft 365 het wachtwoord resetten?
Hoe kan ik een mailbericht achterhalen bij Microsoft 365?
Kan ik mijn bestaande Microsoft 365 licentie overzetten naar jullie?
Ik heb een nieuwe Microsoft 365 licentie gekocht, hoe koppel ik deze aan een gebruiker?
TransIP klanten: Microsoft 365
Ik heb al Office, kan Microsoft 365 hiermee overweg?
Hoe kan ik Microsoft 365 aanpassen aan de huisstijl van mijn organisatie?
Wat is Microsoft 365 precies en wat kan ik of mijn organisatie hiermee?
Wat gebeurd er met mijn data wanneer ik mijn Microsoft 365 licentie opzeg?
Wat zijn de systeemvereisten voor Microsoft 365?
Ik heb al een Microsoft 365 licentie, maar wil deze overzetten naar jullie. Kan dat?
Hoe kan ik mijn Gmail mailbox importeren in Microsoft 365?
Hoe kan ik de mobiele apparaten van mijn organisatie beheren in Microsoft 365?
Wat is de cloud?
Hoeveel gebruikers worden door Microsoft 365 ondersteund?
Hoe kan ik de First Release-versie van Microsoft 365 gebruiken / meedoen aan Office Insider?
Welke support is er mogelijk op Microsoft 365?
Waar staan de servers van Microsoft 365?
Terug naar overzicht