USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • E-mail

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Waarom komt mijn mailformulier op de website niet aan?

      Wanneer de mail voor uw domein door een andere provider wordt afgehandeld. Dient u voor het functioneren van het formulier op uw website de mailfunctionaliteit op het hostingpakket uitgeschakeld te worden. Als de mailfunctionaliteit op het hostingpakket nog actief is, zal het formulier direct proberen om lokaal bij ons op de server de mail af te leveren.

      U kunt de mail-functie op het plesk control paneel uitschakelen. Hoe u daar inlogt, kunt u terugzien bij het Gerelateerde F.A.Q. item: 'Hoe log ik in op het Plesk controlpanel van mijn hostingpakket?'

      Stap 1

      Als eerste logt u in op het Plesk control panel

      Stap 2

      Vervolgens klikt u aan de linkerkant op ‘Mail’

      Stap 3

      Daarna klikt u bovenaan op: ‘Mail settings’

      Stap 4

      Vervolgens vinkt u de domeinnaam aan en klikt u op ‘Activate/Deactivate Services’

      Het formulier zal de mail nu niet meer direct lokaal afleveren, maar op de correcte externe mailserver.

      Stap 5

      Bij Mail service, klikt u op het pulldown-menu op ‘Disable’

      Het formulier zal de mail nu niet meer direct lokaal afleveren, maar op de correcte externe mailserver.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe wijzig ik het mailprotocol (POP3 of IMAP) van mijn e-mailaccount binnen Microsoft Outlook?
      • Wat is IMAP?
      • Wat wordt er bedoeld met 'Fallback Service'?
      • Hoe wijzig ik de MX records van mijn domeinnaam?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand