E-mail 

Waarom komt mijn mailformulier op de website niet aan?

Wanneer de mail voor uw domein door een andere provider wordt afgehandeld. Dient u voor het functioneren van het formulier op uw website de mailfunctionaliteit op het hostingpakket uitgeschakeld te worden. Als de mailfunctionaliteit op het hostingpakket nog actief is, zal het formulier direct proberen om lokaal bij ons op de server de mail af te leveren.

U kunt de mail-functie op het plesk control paneel uitschakelen. Hoe u daar inlogt, kunt u terugzien bij het Gerelateerde F.A.Q. item: 'Hoe log ik in op het Plesk controlpanel van mijn hostingpakket?'

Stap 1

Als eerste logt u  in op het Plesk control panel

 

Stap 2

Vervolgens klikt u aan de linkerkant op 'Mail'

 

Stap 3

Daarna klikt u bovenaan op: 'Mail settings'

 

Stap 4

Vervolgens vinkt u de domeinnaam aan en klikt uop 'Activate/Deactivate Services'

Het formulier zal de mail nu niet meer direct lokaal afleveren, maar op de correcte externe mailserver.

 

Bij Mail service, klikt u op het pulldown-menu op 'Disable'

Klik op 'Disable'

Het formulier zal de mail nu niet meer direct lokaal afleveren, maar op de correcte externe mailserver.

 


Gerelateerde producten

 
E-Mail only
Bestel een E-Mail only pakket
Meer informatie over E-Mail only
 
Office 365
Bestel een Office 365 pakket
Meer informatie over Office 365

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •