USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Webhosting

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Waar kan ik zien hoeveel mails ik reeds heb verstuurd en waar het limiet op staat ingesteld?

      Via het Plesk controlpanel kunt u inzien hoeveel mails er in het afgelopen uur zijn verstuurd. Dit kan bij Outgoing Mail Control.

      Stap 1

      Log in op Plesk. Hoe leest u hier: ‘Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?’

      Stap 2

      Klik nu aan de rechterzijde op de optie 'Outgoing Mail Control'.

      Stap 3

      Op de volgende pagina kunt u inzien of er sprake is van een overschrijding van de mail limiet.

      Zelf heeft u ook de mogelijkheid om deze limiet aan te passen.

      Stap 4

      Ook hiervoor dient u ingelogd te zijn op het Control Panel. Ga aan de linkerkant naar 'Mail' en dan naar 'Mail Settings'.

      Klik dan vervolgens achter de domeinnaam op Edit Limit en stel de gewenste waarde in.

      Hou er wel rekening mee dat wanneer u dit gebruikt om een mailting te versturen en het gaat om grote aantallen dat u dit vooraf kenbaar maakt bij de helpdesk. Doet u dit niet dan kan het zijn dat de mailing als een spamrun gezien wordt met de kans dat die onderbroken wordt.

      U kunt dit kenbaar maken op helpdesk@vdx.nl

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
      • Hoe maak ik pakketten aan op mijn Private Hosting Server?
      • Wat is het root path van mijn website?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand