USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Webhosting

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Waar kan ik zien hoeveel mails ik reeds heb verstuurd en waar het limiet op staat ingesteld?

Via het Plesk controlpanel kunt u inzien hoeveel mails er in het afgelopen uur zijn verstuurd. Dit kan bij Outgoing Mail Control.

Stap 1

Log in op Plesk. Hoe leest u hier: ‘Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?’

Stap 2

Klik nu aan de rechterzijde op de optie 'Outgoing Mail Control'.

Stap 3

Op de volgende pagina kunt u inzien of er sprake is van een overschrijding van de mail limiet.

Zelf heeft u ook de mogelijkheid om deze limiet aan te passen.

Stap 4

Ook hiervoor dient u ingelogd te zijn op het Control Panel. Ga aan de linkerkant naar 'Mail' en dan naar 'Mail Settings'.

Klik dan vervolgens achter de domeinnaam op Edit Limit en stel de gewenste waarde in.

Hou er wel rekening mee dat wanneer u dit gebruikt om een mailting te versturen en het gaat om grote aantallen dat u dit vooraf kenbaar maakt bij de helpdesk. Doet u dit niet dan kan het zijn dat de mailing als een spamrun gezien wordt met de kans dat die onderbroken wordt.

U kunt dit kenbaar maken op helpdesk@vdx.nl

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
  • Hoe maak ik pakketten aan op mijn Private Hosting Server?
  • Wat is het root path van mijn website?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand