USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • WordPress

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Hoe activeer en deactiveer ik WordPress Maintenance mode?

      Het kan voorkomen dat wanneer er iets niet goed gaat met WordPress dat de Maintenance mode geactiveerd wordt waardoor de site niet meer zichtbaar is. Als de Maintenance mode is ingeschakeld krijgt u de volgende tekst te zien op de website: 'The website is undergoing scheduled maintenance.' 

      U heeft zelf de mogelijkheid om deze mode te activeren en te deactiveren.

      Stap 1

      Log in op Plesk. Hoe leest u hier: ‘Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?’

      Stap 2

       Daarna klikt u aan de linkerkant op 'WordPress'.

      Stap 3

      Wanneer u dat gedaan hebt dan zal de optie Maintenance mode verschijnen. Hier kunt de Maintenance mode in- of uitschakelen.

      Let op!

      Mocht u in eerste instantie geen WordPress icoon zien dan heeft u waarschijnlijk WordPress handmatig geïnstalleerd. Om toch de Wordpress Toolkit te kunnen gebruiken gaat u in het Control Panel aan de linkerkant naar de optie 'Applications'. Hier kunt u een scan uit laten voeren, mocht Wordpress dan gedetecteerd worden dan zal alsnog de Wordpress Toolkit beschikbaar zijn.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe kan ik een contactpagina maken binnen WordPress?
      • Op welke manieren kan ik inloggen in mijn WordPress?
      • Hoe kan ik WordPress clonen (test omgeving)?
      • Hoe gebruik ik WordPress Multi-sites bij WordPress?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand