USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Administratie

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Hoe kan ik aan de bevestigingscode van het klantportaal komen?

Table of Contents

Veel voorkomende vragen:

We hebben sinds enige tijd een extra beveiliging voor het inloggen op het klantportaal toegepast. Dit zorgt ervoor dat uw gegevens nog beter zijn beveiligd. Er wordt een bevestigingscode naar uw e-mailadres verzonden, Hier zal om gevraagd worden om de inlogprocedure af te ronden. Onderaan de pagina kunt de veel voorkomende vragen terugvinden.

Twee-factor authenticatie (2fa)

Om uw gegevens nog beter te beveiligingen kunt u twee-factor authenticatie (2fa) op uw account activeren. Hoe u dit kunt activeren leest u in onderstaand FAQ-artikel:

  • https://www.vdx.nl/faq/2fa

Via onderstaande stappen kunt het proces van de bevestigingscode terugvinden:

Stap 1

Ga in de browser naar https://mijn.vdx.nl

Geef uw 'klanthandle' of uw ‘E-mailadres’ en bijhorende 'wachtwoord' op om in te loggen op het klantportaal. 

Stap 2

Na het inloggen krijgt u onderstaand scherm te zien. Er wordt een inlog code naar uw e-mailadres verzonden. U kunt nu uw mailprogramma openen om de inlog code in te zien.

Stap 3

In de mail die u van ons heeft gekregen kunt u de inlog code terugvinden, deze kunt u in het klantportaal invoeren. U bent dan direct ingelogd op het klantenportaal. Zie hieronder voor een voorbeeld van VDX Internet Services B.V. Inlog code mail bericht:

Stap 4

Voer nu de inlog code die u via ons heeft gekregen in het veld ‘Email Verificatiecode’ in en klik daarna op de ‘Login’ knop. 

Veel voorkomende vragen:

Nog sneller toegang krijgen tot het VDX klantportaal?

Gebruik dan twee-factor authenticatie (2fa) welke door uzelf ingesteld kan worden in het klantenportaal. In dit FAQ-artikel zetten we de stappen welke u hiervoor dient te doorlopen uiteen:

  • https://www.vdx.nl/faq/2fa

 

Waarom werkt de bevestigingscode niet meer?

  • De bevestigingscode is 30 minuten geldig. Mocht de code niet meer werken, dan kunt u deze opnieuw aanvragen. 

 

De bevestigingscode komt in een mailbox waar ik niet bij kan. Wat moet ik nu doen?

  • Vaak loggen programmeurs of webbouwers in op het klantportaal om vervolgens in te loggen op het Plesk control panel of om FTP-gegevens in te zien. U kunt deze gegevens doorgeven aan de programmeurs of webbouwers. Waar u dit kunt u inzien leest u in het volgende FAQ-artikel: https://www.vdx.nl/faq/plesk-login

 

Kunnen meerdere personen inloggen op het klantportaal?

  • Nee, dit is helaas niet mogelijk.
  • Een mogelijke oplossing kan zijn om een algemeen e-mailadres aan te maken waar meerdere mensen bij kunnen.
  • U kunt een e-mailaccount aanmaken met e-mail forwards. U kunt dan de e-mail naar meerdere mensen doorsturen die de bevestigingslink moeten ontvangen. Hoe u een e-mail forward bij ons kunt aanmaken is via het volgende FAQ-artikel terug te vinden: https://www.vdx.nl/faq/email/hoe-kan-ik-een-e-mail-forward-instellen-via-het-klantportaal
  • Het is mogelijk om apart technisch contact aanmaken. Met een technisch contact kunt u de inloggegevens van het Plesk control panel inzien en de DNS-records beheren. Een nieuwe klanthandle kan aangemaakt worden op de pagina: https://order.vdx.nl/aanmelden/ Als het formulier is ingevuld krijgt u een nieuwe klanthandle. Deze kunt u vervolgens aan doorgeven helpdesk. Via het volgende FAQ-artikel is meer informatie terug te vinden: https://www.vdx.nl/faq/tech-contact
  • U kunt twee-factor authenticatie (2fa) instellen op een algemeen apparaat waar meerdere mensen bij kunnen, bijvoorbeeld een tablet. U kunt dan inloggen middels de verificatie code dit wordt twee-factor authenticatie applicatie.
  • U kunt twee-factor authenticatie (2fa) op meerdere apparaten instellen. Hierdoor wordt er geen bevestigingslink gestuurd. U kunt dan inloggen middels de twee-factor authenticatie verificatie code. Zie voor meer informatie het volgende artikel: https://support.google.com/accounts/answer/1066447?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe log ik in op het online klantportaal?
  • Waarom kan ik niet mijn e-mailadres inloggen op het klantportaal?
  • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
  • Hoe kan ik een technisch contact aanmaken?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand