Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik spam quarantine per gebruiker instellen?

Wanneer je gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kun je echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe je een spam quarantine rapportage per gebruiker kunt instellen.

1) Als eerste log je in op het https://mijn.vdx.nl

 

2) Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

3) Daarna klik je aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan je de blacklist wilt aanpassen.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

 4) Dan zie je bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klik je op.

 

 5) Vervolgens scroll je naar beneden, en klik je op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

6.) Om de spam quarantine in te schakelen klik je aan de linkerkant op 'Periodiek gebruikersrapport'

 

7.) Als je wilt hebben dat e-mail gebruikers een quarantaine rapportage krijgen klik je op 'inschakelen'. Mochten er spam berichten in quarantaine staan, dan wordt er een rapportage naar de betreffende gebruiker verzonden.

Als je wilt hebben dat er een rapportage van alle e-mailberichten in één overzicht wordt verzonden kun je gebruik maken van de optie ‘quarantaine per domein’. Meer informatie hierover kun je in het gerelateerde F.A.Q item ‘Waar kan ik spam quarantaine per domein instellen?’ terugvinden.