Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik spam quarantine per gebruiker instellen?

Wanneer je gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kun je echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe je een spam quarantine rapportage per gebruiker kunt instellen.

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.

 

Stap 2

Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

Stap 3

Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan je de blacklist wilt aanpassen.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

Stap 4

Dan ziet u bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klikt u op.

 

Stap 5

Vervolgens scroll je naar beneden, en klikt u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

Stap 6

Om de spam quarantine in te schakelen klikt u aan de linkerkant op 'Periodiek gebruikersrapport'

 

 

Als je wilt hebben dat e-mail gebruikers een quarantaine rapportage krijgen klikt u op 'inschakelen'. Mochten er spam berichten in quarantaine staan, dan wordt er een rapportage naar de betreffende gebruiker verzonden.

Als u wilt hebben dat er een rapportage van alle e-mailberichten in één overzicht wordt verzonden kunt u gebruik maken van de optie ‘quarantaine per domein’. Meer informatie hierover kunt u in het gerelateerde F.A.Q item ‘Waar kan ik spam quarantaine per domein instellen?’ terugvinden.

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •    
  •