Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik spam quarantaine inzien?

Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kunt u echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u kunt achterhalen of een mailbericht in quarantaine staat.

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.

 

Stap 2

Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

Stap 3

Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u de blacklist wilt aanpassen.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

Stap 4

Dan ziet u bovenaan enkele tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klikt u op.

 

Stap 5

Vervolgens scroll je naar beneden, en klikt u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

Stap 6

Om de logs te bekijken klikt u aan de linkerkant op 'Spam quarantaine'

 

Stap 7

In dit overzicht kunt u alle berichten voor uw domein inzien die permanent geblokkeerd zijn door de spamfilter. In het zoekvenster kunt u op de volgende onderdelen zoeken:

  • Onderwerp
  • Afzender
  • Ontvanger

 


Gerelateerde producten

 
Pass - Premium Anti-Spam Service
Bestel een Premium Spamfilter
Meer informatie over Premium Spamfilter
  Linux Webhosting
Bestel een Linux  webhostingpakket 
Meer informatie over Linux webhosting
 
E-Mail only
Bestel een E-Mail only pakket
Meer informatie over E-Mail only

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •    
  •    
  •    
  •