Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik spam quarantaine inzien?

Wanneer je gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kun je echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe je kunt achterhalen of een mailbericht in quarantaine staat.

1) Als eerste log je in op het https://mijn.vdx.nl

 

2) Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

3) Daarna klik je aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan je de blacklist wilt aanpassen.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

 4) Dan zie je bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klik je op.

 

 5) Vervolgens scroll je naar beneden, en klik je op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

6.) Om de logs te bekijken klik je aan de linkerkant op 'Spam quarantaine'

 

7.) In dit overzicht kun je alle berichten voor je domein inzien die permanent geblokkeerd zijn door de spamfilter. In het zoekvenster kun je op de volgende onderdelen zoeken: Onderwerp, Afzender en Ontvanger.