Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik de inkomende bezorgingswachtrij terugvinden?

Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kun je echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u de inkomende bezorgingswachtrij kunt inzien.

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.

 

Stap 2

Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

Stap 3

Daarna klik je aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u het spamfilter wilt beheren.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

 4) Dan zie je bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klik je op.

 

Vervolgens scroll t unaar beneden, en klik u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

6.) Om de logs te bekijken klik je aan de linkerkant op 'inkomende bezorgingswachtrij'

 

Stap 7

Hier kunt u de e-mails bekijken die nu in de wachtrij staan (met uitzondering van bevroren e-mails die niet zijn gebounct vanwege een ongeldige afzender) Je kunt hier o.a. zoeken op: tijd, afzender of ontvanger.

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •    
  •    
  •