Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik de inkomende bezorgingswachtrij terugvinden?

Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kunt u echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u de inkomende bezorgingswachtrij kunt inzien.

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.

 

Stap 2

Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

Stap 3

Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u het spamfilter wilt beheren.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

Stap 4

Dan ziet u bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service'. Hier klikt u op.

 

Stap 5

Vervolgens scrollt u naar beneden, en klikt u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

Stap 6

Om de logs te bekijken klikt u aan de linkerkant op 'bezorgingswachtrij - inkomende'

 

Stap 7

Hier kunt u de e-mails bekijken die nu in de wachtrij staan (met uitzondering van bevroren e-mails die niet zijn gebounced vanwege een ongeldige afzender) Onder het kopje Queryregels kunt u o.a. zoeken op:

  • Afzender
  • Ontvanger
  • Onderwerp

Als u de zoekopdracht heeft ingevuld klikt u op 'Toon Resultaten'

 


Gerelateerde producten

 
Pass - Premium Anti-Spam Service
Bestel een Premium Spamfilter
Meer informatie over Premium Spamfilter
  Linux Webhosting
Bestel een Linux  webhostingpakket 
Meer informatie over Linux webhosting
 
E-Mail only
Bestel een E-Mail only pakket
Meer informatie over E-Mail only

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •    
  •    
  •