USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Administratie

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Hoe kan ik aan de bevestigings code van het klantportaal komen?

Table of Contents

Veel voorkomende vragen:

We hebben sinds enige tijd een extra beveiliging voor het inloggen op het klantportaal toegepast. Dit zorgt ervoor dat uw gegevens nog beter zijn beveiligd. Er wordt een bevestigings code naar uw e-mailadres verzonden, Hier zal om gevraagd worden om de inlogprocedure af te ronden. Onderaan de pagina kunt de veel voorkomende vragen terugvinden.

Om uw gegevens nog beter te beveiligingen kunt u twee-factor authenticatie (2fa) op uw account activeren. Hoe u dit kunt activeren leest u in onderstaand FAQ-artikel:

  • https://www.vdx.nl/faq/2fa

Via onderstaande stappen kunt het proces van de bevestigings code terugvinden:

Stap 1

Ga in de browser naar https://mijn.vdx.nl

Geef uw 'klanthandle' of uw ‘E-mailadres’ en bijhorende 'wachtwoord' op om in te loggen op het klantportaal. 

Stap 2

Na het inloggen krijgt u onderstaand scherm te zien. Er wordt een inlog code naar uw e-mailadres verzonden. U kunt nu uw mailprogramma openen om de inlog code in te zien.

Stap 3

In de mail die u van ons heeft gekregen kunt u de inlog code terugvinden, deze kunt u in het klantportaal invoeren. U bent dan direct ingelogd op het klantenportaal. Zie hieronder voor een voorbeeld van VDX Internet Services B.V. Inlog code mail bericht:

Stap 4

Voer nu de inlog code die u via ons heeft gekregen in het veld ‘Email Verificatiecode’ in en klik daarna op de ‘Login’ knop. 

Veel voorkomende vragen:

Nog sneller toegang krijgen tot het VDX klantportaal?

Gebruik dan twee-factor authenticatie (2fa) welke door uzelf ingesteld kan worden in het klantenportaal. In dit FAQ-artikel zetten we de stappen welke u hiervoor dient te doorlopen uiteen:

  • https://www.vdx.nl/faq/2fa

 

Waarom werkt de bevestigings code niet meer?

  • De bevestigings code is 15 minuten geldig. Mocht de code niet meer werken, dan kunt u deze opnieuw aanvragen. 

 

De bevestigings code komt in een mailbox waar ik niet bij kan. Wat moet ik nu doen?

  • Vaak loggen programmeurs of webbouwers in op het klantportaal om vervolgens in te loggen op het Plesk control panel of om FTP-gegevens in te zien. U kunt deze gegevens doorgeven aan de programmeurs of webbouwers. Waar u dit kunt u inzien leest u in het volgende FAQ-artikel: https://www.vdx.nl/faq/plesk-login

 

Kunnen meerdere personen inloggen op het klantportaal?

  • Nee, dit is helaas niet mogelijk.
  • Een mogelijke oplossing kan zijn om een algemeen e-mailadres aan te maken waar meerdere mensen bij kunnen.
  • U kunt een e-mailaccount aanmaken met e-mail forwards. U kunt dan de e-mail naar meerdere mensen doorsturen die de bevestigingslink moeten ontvangen. Hoe u een e-mail forward bij ons kunt aanmaken is via het volgende FAQ-artikel terug te vinden: https://www.vdx.nl/faq/email/hoe-kan-ik-een-e-mail-forward-instellen-via-het-klantportaal
  • Het is mogelijk om apart technisch contact aanmaken. Met een technisch contact kunt u de inloggegevens van het Plesk control panel inzien en de DNS-records beheren. Een nieuwe klanthandle kan aangemaakt worden op de pagina: https://order.vdx.nl/aanmelden/ Als het formulier is ingevuld krijgt u een nieuwe klanthandle. Deze kunt u vervolgens aan doorgeven helpdesk. Via het volgende FAQ-artikel is meer informatie terug te vinden: https://www.vdx.nl/faq/tech-contact
  • U kunt twee-factor authenticatie (2fa) instellen op een algemeen apparaat waar meerdere mensen bij kunnen, bijvoorbeeld een tablet. U kunt dan inloggen middels de verificatie code dit wordt twee-factor authenticatie applicatie.
  • U kunt twee-factor authenticatie (2fa) op meerdere apparaten instellen. Hierdoor wordt er geen bevestigingslink gestuurd. U kunt dan inloggen middels de twee-factor authenticatie verificatie code. Zie voor meer informatie het volgende artikel: https://support.google.com/accounts/answer/1066447?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe log ik in op het online klantportaal?
  • Waarom kan ik niet mijn e-mailadres inloggen op het klantportaal?
  • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
  • Hoe kan ik een technisch contact aanmaken?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand