USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Administratie

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Wat moet ik doen als ik twee-factor authenticatie code kwijt ben?

      Wanneer u twee-factor authenticatie voor het klantportaal heeft ingeschakeld en u bent uw telefoon of tablet kwijt, of u heeft de twee-factor authenticatie-app verwijderd, dan heeft u geen toegang meer tot het klantportaal via https://mijn.vdx.nl. Wij verzoeken u in dat geval contact op te nemen met onze supportafdeling.

      Hiervoor kunt u onderstaande template voor gebruiken:

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Ik wil graag twee-factor authenticatie uitschakelen voor het klantportaal.

      Domein(en):
      Klanthandle: 
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Het verzoek dient te komen vanaf het e-mailadres wat bij ons bekend. Tevens dient u in het mailbericht ter verificatie een kopie ID-bewijs van de eigenaar mee te sturen.

      Meer informatie over het vragen van kopie-identiteitsbewijs is via onderstaande pagina's terug te vinden:

      • https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/veilige-kopie-identiteitsbewijs
      • https://www.vdx.nl/privacy-statement

      Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?

      Via het volgende artikel kunt u terugvinden hoe u twee-factor authenticatie (2fa)  weer kunt inschakelen.

      • https://www.vdx.nl/faq/2fa

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe log ik in op het online klantportaal?
      • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
      • Waar kan ik mijn facturen inzien?
      • Hoe kan ik een incasso machtiging afgeven of intrekken?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand