USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Administratie

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Wat moet ik doen als ik twee-factor authenticatie code kwijt ben?

Wanneer u twee-factor authenticatie voor het klantportaal heeft ingeschakeld en u bent uw telefoon of tablet kwijt, of u heeft de twee-factor authenticatie-app verwijderd, dan heeft u geen toegang meer tot het klantportaal via https://mijn.vdx.nl. Wij verzoeken u in dat geval contact op te nemen met onze supportafdeling.

Hiervoor kunt u onderstaande template voor gebruiken:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wil graag twee-factor authenticatie uitschakelen voor het klantportaal.

Domein(en):
Klanthandle: 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het verzoek dient te komen vanaf het e-mailadres wat bij ons bekend. Tevens dient u in het mailbericht ter verificatie een kopie ID-bewijs van de eigenaar mee te sturen.

Meer informatie over het vragen van kopie-identiteitsbewijs is via onderstaande pagina's terug te vinden:

  • https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/veilige-kopie-identiteitsbewijs
  • https://www.vdx.nl/privacy-statement

Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?

Via het volgende artikel kunt u terugvinden hoe u twee-factor authenticatie (2fa)  weer kunt inschakelen.

  • https://www.vdx.nl/faq/2fa

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe log ik in op het online klantportaal?
  • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
  • Waar kan ik mijn facturen inzien?
  • Hoe kan ik een incasso machtiging afgeven of intrekken?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand