USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Administratie

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Mijn oude e-mailadres werkt niet meer, wat nu?

Als er bij ons in de administratie een e-mailadres van u geregistreerd staat dat u niet meer gebruikt, dan heeft het niet zoveel zin om de wachtwoord vergeten optie uit te voeren. Het bericht zal dan immers niet meer bij u aankomen. Hoe u er toch voor kunt zorgen dat u weer toegang krijgt tot het klantportaal, leggen wij u uit via onderstaande stappen. 

Stap 1

Kijk allereerst even in uw e-mail archief na of u daar wellicht nog ergens de klanthandle en het ingestelde wachtwoord kunt vinden. 

Stap 2

Als u de gegevens niet meer kunt vinden, dan kunt u vanaf een willekeurig e-mailadres een bericht sturen naar helpdesk@vdx.nl. Daarin vermeldt u het volgende: 

  • Uw naam
  • Uw domeinnaam
  • Het oude e-mailadres
  • Uw nieuwe e-mailadres
  • Uw klanthandle (indien u die weet)
  • Een debiteurennummer of factuurnummer *

* Uw debiteurennummer en factuurnummer staan ook vermeld bij een afschrijving op uw bankafschrift. 

Tevens voegt u in de e-mail een kopie van een geldig legitimatiebewijs (Paspoort, ID kaart of rijbewijs) toe. Uiteraard geldt dat u hierop de informatie mag afschermen die niet voor ons relevant is, zoals uw Burger Service Nummer (BSN) en uw pasfoto. Advies is tevens om op de kopie de datum te noteren en dat u deze kopie voor VDX heeft gemaakt. 

Voor alle relevante informatie over het maken van een veilige kopie van uw identiteitsbewijs kunt u deze website van de Rijksoverheid raadplegen. 

Stap 3

Nadat wij uw verzoek voor het wijzigen van het e-mailadres hebben ontvangen en wij hebben dit geverifieerd, dan zullen wij dit voor u aanpassen. U krijgt hierover bericht van ons, waarna u vervolgens een wachtwoord reset kunt uitvoeren in het klantportaal via https://mijn.vdx.nl.

Voor een uitleg over inloggen in het klantportaal en de wachtwoordreset in het klantportaal, kunt u de volgende FAQ-pagina raadplegen: 'Hoe log ik in op het online klantportaal?'. 

Bedrijven

Als bedrijf kunt u zich valideren door een uittreksel kamer van koophandel. De gemachtigde moet vermeld staan in het document van de kamer van koophandel. Tevens ontvangen van de gemachtigde een kopie ID-bewijs.

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe kan ik een upgrade aanvragen?
  • Wat moet ik doen als ik twee-factor authenticatie code kwijt ben?
  • Waar vind ik mijn ticketnummer en waar dient het voor?
  • Waar kan ik de bedrijfsgegevens terugvinden?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand