USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Webhosting

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Wat moet ik doen wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?

Soms kan het gebeuren dat het IP-adres van uw internetverbinding wordt geblokkeerd, waardoor u geen toegang meer heeft tot uw website of e-mail.

Waarom gebeurt dit? 

Een IP-blokkade kan bijvoorbeeld ontstaan na meerdere mislukte inlogpogingen op uw e-mailadres, FTP-account, Control Panel of CMS (WordPress of Joomla). Dit is een beveiligingsmaatregel om ongewenste toegang te voorkomen.

Blokkade opheffen:

Via ons Klantenportaal kunt u de IP-blokkade opheffen. Hoe u dit kunt doen, leest u hieronder:

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login

Stap 2

Er zal na het inloggen gelijk een melding verschijnen dat het IP-adres is geblokkeerd waarna u de mogelijkheid heeft om deze te deblokkeren.
Als u de blokkering wilt opheffen klikt u op 'klik hier voor vrijgave' 'Deblokkering kan tot ongeveer 15 minuten duren alvorens het effect merkbaar is.


Mocht dit na 15 minuten nog niet gebeurd zijn, neem dan contact met ons op, zodat wij uw IP-adres voor u kunnen deblokkeren.

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe kan ik een mail wachtwoord wijzigen via het klantportaal?
  • Welke gegevens heb ik nodig om mijn e-mail in te stellen?
  • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
  • Hoe pas ik in Apple mail de mailservers aan?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand