USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Webhosting

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Waar vind ik de error logs van mijn hostingpakket?

       

      U kunt de error en access logfiles van uw hostingpakket eenvoudig bekijken in het Plesk control panel van uw hostingpakket. Via onderstaande stappen leggen wij u uit hoe u de logfiles kunt inzien en hoe u logrotation kunt instellen.

      Stap 1

      Log in op Plesk. Hoe? Leest u hier: 'Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?'

      Stap 2

      Ga nu naar 'Website & Domains'.

      Stap 3

      Klik nu onder het kopje Dev Tools op ‘Logbestanden’

      Stap 4

      Nu komt op de log pagina terecht, en u ziet hier meteen al een flink aantal logs vermeld staan. 

      Stap 5

      Links bovenaan ziet u ook de optie om de logs te verversen met 'Vernieuwen' of u kunt ‘Start real-time updates starten’ inschakelen. Hiermee zal de log automatisch blijven verversen met elke nieuwe entry in de log. Dit is bijvoorbeeld wenselijk wanneer je een fout aan het oplossen / opsporen bent in je website.

      Stap 6

      Door op ‘logbestanden beheren’ te klikken, kunt u de verschillende log bestanden terugvinden.

      Stap 7 | Log Rotation / Logopschoning

      Om de Logopschoning te beheren gaat u in het Plesk controlpanel weer naar 'Logs'.

      Stap 8

      Daarna klikt u rechtsboven op 'Logopschoning' 

      Stap 9

      In het volgende scherm kunt u de log Logopschoning naar wens instellen.

       

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?
      • Waarom krijg ik ineens error 500 meldingen op mijn website of delen daarvan?
      • Mijn website genereert grote logfiles wat moet ik doen?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand