USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Webhosting

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Waar vind ik de error logs van mijn hostingpakket?

 

U kunt de error en access logfiles van uw hostingpakket eenvoudig bekijken in het Plesk control panel van uw hostingpakket. Via onderstaande stappen leggen wij u uit hoe u de logfiles kunt inzien en hoe u logrotation kunt instellen.

Stap 1

Log in op Plesk. Hoe? Leest u hier: 'Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?'

Stap 2

Ga nu naar 'Website & Domains'.

Stap 3

Klik nu onder het kopje Dev Tools op ‘Logbestanden’

Stap 4

Nu komt op de log pagina terecht, en u ziet hier meteen al een flink aantal logs vermeld staan. 

Stap 5

Links bovenaan ziet u ook de optie om de logs te verversen met 'Vernieuwen' of u kunt ‘Start real-time updates starten’ inschakelen. Hiermee zal de log automatisch blijven verversen met elke nieuwe entry in de log. Dit is bijvoorbeeld wenselijk wanneer je een fout aan het oplossen / opsporen bent in je website.

Stap 6

Door op ‘logbestanden beheren’ te klikken, kunt u de verschillende log bestanden terugvinden.

Stap 7 | Log Rotation / Logopschoning

Om de Logopschoning te beheren gaat u in het Plesk controlpanel weer naar 'Logs'.

Stap 8

Daarna klikt u rechtsboven op 'Logopschoning' 

Stap 9

In het volgende scherm kunt u de log Logopschoning naar wens instellen.

 

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?
  • Waarom krijg ik ineens error 500 meldingen op mijn website of delen daarvan?
  • Mijn website genereert grote logfiles wat moet ik doen?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand