USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Domeinnamen

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Waarom kan ik mijn domeinnaam niet wegverhuizen?

      Het wegverhuizen van een domeinnaam is niet altijd direct mogelijk. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wanneer een .com domein binnen een periode van 60 dagen is geregistreerd dan is het verhuizen van de domeinnaam niet mogelijk. U zult dan moeten wachten totdat deze periode is verstreken voordat u de verhuizing in gang zet.

      Het kan ook zijn dat er een 'Lock' op het domeinnaam zit waarmee het domein beveiligd is tegen verhuizing. Vraag uw huidige provider om deze 'Lock' te verwijderen, voordat u de verhuizing van de domeinnaam (opnieuw) in gang zet.

      In veel gevallen wordt er bij een wegverhuizing een bevestigingsmail verzonden naar de domeinhouder en/of geregistreerde contactpersoon van het betreffende domein. Wanneer deze mail niet geaccordeerd wordt, zal de verhuizing van het domein stranden. Zorg ervoor dat de contactgegevens waarop het domein geregistreerd staan 'up- to-date' zijn en pas deze aan indien nodig.

      Wanneer u een domeinnaam niet bij ons kunt opzeggen in de online omgeving kan dat komen vanwege een opzegtermijn welke we hanteren. Wanneer u te laat bent met opzeggen ontvangt u hiervan een melding en kunt u de domeinnaam ongeveer een maand voor verlengdatum niet meer online opzeggen. Zodra deze periode is verlopen kunt u weer online opzeggen. Wilt u alsnog de opzegging forceren, mail dan uw verzoek naar: helpdesk@vdx.nl . Er wordt dan wel een nieuwe periode van de dienst in rekening gebracht.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe kan ik mijn domeinregistratie uitbreiden met een hostingpakket?
      • Hoe pas ik mijn URL forward bij domeinnaam aan?
      • Hoe kan ik een DMARC-record aanmaken?
      • Hoe maak ik een NAPTR-record aan voor mijn domein?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand