USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Migratie

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Wat verandert er ten tijde van de interne servermigratie?

Table of Contents

Worden er kosten berekend voor de migratie?Blijven mijn abonnementskosten gelijk?Wordt mijn E-mail Only pakket ook gemigreerd?Ik heb mijn pakket opgezegd, geldt de migratie ook voor mij?Is er sprake van downtime?Worden er kosten berekend voor de migratie?Waar kan ik mijn logingegevens vinden?Heeft u nog vragen?

Bij een interne servermigratie wordt uw hostingpakket binnen ons platform overgezet naar een andere server. Wij hebben gemerkt dat dit voor iedereen duidelijk is wat wij hiermee bedoelen. Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben wij voor u een aantal belangrijke zaken op deze pagina uiteengezet, om één en ander voor u te verduidelijken. 

  • Worden er kosten berekend voor de migratie?
  • Blijven mijn abonnementskosten gelijk?
  • Wordt mijn E-mail Only pakket ook gemigreerd?
  • Ik heb mijn pakket opgezegd, geldt de migratie ook voor mij?
  • Is er sprake van downtime?
  • Waar kan ik mijn logingegevens vinden?
  • Heeft u nog vragen?

Worden er kosten berekend voor de migratie?



Nee, bij de migratie binnen ons platform worden geen kosten in rekening gebracht. De reden van deze migratie is om er voor te zorgen dat wij verouderde servers kunnen uitschakelen. Op die manier voldoet uw hosting weer aan de door ons gestelde eisen. 


Blijven mijn abonnementskosten gelijk?



Ja, bij de migratie wordt u hosting alleen verplaatst naar een andere server. Administratief vinden er geen wijzigingen plaats. Uw abonnement blijft dus ongewijzigd en u blijft dus hetzelfde bedrag betalen voor uw hosting na de migratie.  


Wordt mijn E-mail Only pakket ook gemigreerd?


Ja, de migratie geldt voor alle vormen van hosting. Hieronder valt ook uw E-mail Only pakket. Dit betekent dat wij ook alle E-mail Only pakketten gaan migreren naar een nieuwere server binnen ons hostingplatform. 


Ik heb mijn pakket opgezegd, geldt de migratie ook voor mij?



Ja, als u uw hostingpakket heeft opgezegd, dan loopt uw pakket nog door de einddatum van uw contract. Aangezien we de oude servers op korte termijn willen uitschakelen, zullen wij ook uw pakket in dat geval nog wel migreren naar een nieuwere server. Ook als uw pakket over enkele maanden wordt stopgezet. 


Is er sprake van downtime?


Nee, van downtime is geen sprake als de nameservers bij ons staan, waardoor wij de DNS voor u kunnen wijzigen na de migratie. Indien de nameservers niet bij ons zijn ondergebracht, dan zullen wij u na de migratie direct de nieuwe DNS-records toesturen. Deze dient u dan zelf te wijzigen in de DNS. 


Worden er kosten berekend voor de migratie?


Nee, bij de migratie binnen ons platform worden geen kosten in rekening gebracht. De reden van deze migratie is om er voor te zorgen dat wij verouderde servers kunnen uitschakelen. Op die manier voldoet uw hosting weer aan de door ons gestelde eisen.     
 


Waar kan ik mijn logingegevens vinden?


Meer informatie is via het volgende FAQ-artikelen terug te vinden:

  • Hoe kan ik als reseller het control panel openen?
  • Waar kunnen mijn klanten de inloggegevens terugvinden?

Heeft u nog vragen?


Heeft u ondanks deze uitgebreide handleiding toch nog vragen, kijk dan eens in onze FAQ. Mocht ook die geen uitkomst bieden, dan staat onze helpdesk graag voor u klaar via telefoonnummer 088 0074900, ook 's avonds en in het weekend.     

Openingstijden op werkdagen:     
09.00 - 17.00 uur

Openingstijden in het weekend:     
11.00 - 13.00 uur    

Klik op deze link voor alle contactinformatie. 

 

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Verandert de URL van het resellerportaal na de migratie?
  • Gelden er bij VDX andere openingstijden van de helpdesk?
  • Wijzigt mijn gebruikersnaam bij de migratie naar VDX?
  • Moet ik mijn e-mailinstellingen wijzigen na de migratie?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand