USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Hosted Exchange

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Outlook - Wachtwoord popup vraag

      Table of Contents

      Lees dit artikel in zijn geheel zorgvuldig door voor u actie onderneemt of de patch toepast!

      Lees dit artikel in zijn geheel zorgvuldig door voor u actie onderneemt of de patch toepast!

      Achtergrondinformatie:
      De recente Microsoft release van Outlook versie 1809, build 10827 en hoger introduceert een bug met onder meer de volgende symptomen:

      • Outlook blijft vragen om een password;
      • De foutmelding 'Your mailbox has been temporarily moved on Microsoft Exchange server';
      • Outlook blijft vragen om de logingegevens van Full Access Permission mailboxen;
      • Verzonden berichten uit Outlook krijgen als afzender een @outlook.com adres.
      Vaak blijkt het getroffene-mailadres ook bij Microsoft in gebruik te zijn om bijvoorbeeld in te loggen op Office 365.
      Het probleem wordt dan vaak verholpen door dit adres te verwijderen bij Office 365 en in plaats hiervan een alternatief e-mailadres of het @domein.onmicrosoft.com adres te gebruiken als primair login adres.
       
      Of een adres bekend is bij Microsoft kan eenvoudig gecontroleerd worden door naar https://login.microsoftonline.com te gaan, het e-mailadres in te voeren en de password vergeten functie te gebruiken. Geeft de site aan dat er een nieuw password is verzonden dan is het adres dus bekend bij Microsoft.
       
      Helpt dit niet en zijn alle andere zaken zoals DNS (zie dit artikel) en password (login op de OWA om dit te controleren) gecontroleerd dan kan het probleem waarschijnlijk verholpen worden door een wijziging in de registry van Windows.

      Het toepassen van onderstaande patch of het handmatig toevoegen van de wijziging in de registry van Windows is geheel voor eigen risico!
      Indien u hierin geen ervaring heeft vraag dan uw systeembeheerder dit voor u te doen.

      Maakt u een backup van de registry voor u onderstaande patch toepast.
      - Open regedit en navigeer naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Outlook\AutoDiscover 
      - Voeg een nieuw DWORD toe en noem deze ExcludeExplicitO365Endpoint en geef hem de waarde (value) 1.
      - Herstart uw computer
      - Open Outlook, nu wordt er mogelijk nog éénmaal gevraagd om het wachtwoord.
       
      Onderstaande patches maken deze wijzigen voor u.
      Ondanks dat wij de werking hiervan uitvoerig getest hebben is het gebruik hiervan volledig voor eigen risico.
       
      regfix-office2016.reg Office 2016 fix voor autodiscover 'ExcludeExplicitO365Endpoint'
      regfix-office2013.reg Office 2013 fix voor autodiscover 'ExcludeExplicitO365Endpoint'
      regfix-office2010.reg Office 2010 fix voor autodiscover 'ExcludeExplicitO365Endpoint'
       

       

       

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Bezorgingsrapporten
      • Autodiscover doet er langer over dan 30 seconden i.c.m. Outlook
      • Problemen in het zoeken voor Outlook
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand