USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Hosted Exchange

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Problemen in het zoeken voor Outlook

      Ervaar je problemen in Outlook met de mogelijkheden tot zoeken naar contacten of onderwerpen, hieronder beschrijven wij het probleem en wat er aan gedaan kan worden om dit te verhelpen.
       
      De Security patches die in juni uitgebracht zijn van Office hebben de zoek mogelijkheden gebroken.
      https://support.office.com/nl-nl/article/Bekende-problemen-met-Outlook-in-de-beveiligingsupdates-van-juni-2017-3F6DBFFD-8505-492D-B19F-B3B89369ED9B?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL
       
      De snelste manier om hier een fix in te hebben zou zijn de laatste "patch" te downloaden.
       
      Er zijn andere updates vereist voor de verschillende versies van Windows 10;
       
      Voor versie 1703, download KB4022716:
      https://www.catalog.update.microsoft.com/faq/search.aspx?q=KB4022716
      Voor versie 1607, download KB4022723:
      https://www.catalog.update.microsoft.com/faq/search.aspx?q=KB4022723
      Voor versie 1511, download KB4032693:
      https://www.catalog.update.microsoft.com/faq/search.aspx?q=KB4032693
       
      Mogelijk zou je ook onderstaande stappen kunnen proberen om het probleem op te lossen;
      1. Schakel de indexering uit in de verkenner;
        1. Open services.msc
        2. Zoek voor Windows Search
        3. Dubbel klik hierop
        4. Stop deze functie.
      2. Reset en herstart de Outlook Indexing
        1. Sluit Outlook af.
        2. Open de opties voor indexeren.
          • Windows 8
            Op het startscherm, Typ Opties voor indexeren, selecteer Instellingen onder Zoeken, en selecteer vervolgens Opties voor indexeren.
          • Windows 7 of Windows Vista
            Klik op Start, typ Opties voor indexeren in het vak Zoekopdracht starten en druk vervolgens op Enter.

            Opmerking Als u wordt gevraagd om een beheerderswachtwoord of om bevestiging, typt u het wachtwoord of klikt u op toestaan.
          • Windows XP
            Klik op Start > Instellingen > Configuratiescherm en vervolgens double en klik op Opties voor indexeren.

            Opmerking Als het Configuratiescherm in Categorieweergave wordt getoond, selecteer prestaties en onderhouden open vervolgens de Opties voor indexeren.
        3. Selecteer wijzigenin het dialoogvenster Opties voor indexeren, , schakelt u het selectievalkje Outlook en klik vervolgens op OK.
        4. Selecteer Geavanceerd in het dialoogvenster Opties voor indexeren .
        5. Selecteer opnieuw maken in het dialoogvenster Geavanceerde opties .
        6. Selecteer OK.
        7. Selecteer SLuiten
      3. Schakel de indexering in via de verkenner
        1. Open services.msc
        2. Zoek voor Windows Search
        3. Selecteer Automatisch (Vertraagd starten) en klik op toepassen.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Bezorgingsrapporten
      • Autodiscover doet er langer over dan 30 seconden i.c.m. Outlook
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand