USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Hosted Exchange
    • Veel voorkomende problemen

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Inhoud mailbox Outlook 2013 komt niet overeen met OWA

      Symptomen: De inhoud van de mailbox in Outlook 2013, komt niet overeen met OWA. Outlook 2013 geeft de volgende melding: "Er zijn meer items in deze map op de server".
       

      Oplossing:
       
      Stap 1
      - In Outlook 2013 kiest u voor bestand, Accountinstellingen, Accounts toevoegen en verwijderen of bestaande verbindingsinstellingen wijzigen.

      Stap 2
      - Selecteer het account en kies voor de optie wijzigen.

      Stap 3
      - U kunt nu de offline-instellingen aanpassen. Schuif de "balk" naast de regel "E-mail die offline moet blijven" naar rechts. Wanneer u op volgende klikt, zullen de wijzigingen worden doorgevoerd.
       

      Stap 4
      - Nadat u Outlook 2013 opnieuw heeft gestart, zullen de wijzigingen zijn doorgevoerd.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Wat moet ik doen bij IMCEAEX foutmelding?
      • De Outlook Web Access (OWA) logt mij elke 3 minuten uit, kan er een langere sessie tijd worden ingesteld?
      • De zoekfunctie van Outlook doet het niet meer
      • 554 5.1.0 Sender denied
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand