USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • E-mail
  • Anti Spam & Anti virus

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Hoe beheer ik mijn PASS spamfilter?

Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard via ons spamfilter worden gefilterd. De werking van deze filtering kunt u echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u het PASS spamfilter kunt beheren. Geavanceerde instellingen zoals: whitelisting, blacklisting en logs kunt u onder 'geavanceerd' terugvinden.

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.

Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login

Stap 2

Klik vervolgens bovenaan op ‘Domein en Hosting’

Stap 3

Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u het spamfilter wilt beheren.

Stap 4

Dan ziet u bovenaan een aantal tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klikt u op.

Stap 5

In het volgende overzicht kunt u het huidige MX-records terugvinden. Bij stap 6 kunt u de spamfilter instellingen aanpassen.

Stap 6

Onder het kopje Anti-spaminstellingen, kunt u de spam-instellingen wijzigen. Bij 'Spam instelling suggesties' heeft u de mogelijkheid op de spam suggesties aan te passen. U heeft hier de volgende mogelijkheden:

 - Erg voorzichtig, ik wil zo min mogelijk e-mail missen.
 - Voorzichtig, SPAM wordt automatisch verwijderd en twijfelgevallen gaan naar quarantaine.
 - Standaard, SPAM wordt automatisch verwijderd.
 - Streng, Ik wil zo min mogelijk SPAM, maar soms kan mail verkeerd behandeld worden.
 - Zelf instellen

Meer informatie over zelf instelling kunt u bij stap 7 terugvinden.

Stap 7 | Zelf instellen

Als u gekozen hebt voor 'zelf instelling' kunt u de spam score aanpassen. U kunt de schuifbalk naar links verplaatsen om de spamfilter strenger in te stellen. Door schuifbalk rechts te verplaatsen kunt u het spamfilter minder streng instellen. Hieronder treft u de uitleg over de spamscore aan:

  • Score: 0 tot 5 -> E-mail wordt afgeleverd
  • Score: 5 tot 8 -> E-mail wordt in quarantaine geplaatst
  • Score: 8 tot 10 -> E-mail wordt verwijderd of gemarkeerd als spam

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Hoe kan ik e-mailadressen op de blacklist zetten?
  • Hoe kan ik e-mailadressen op de whitelist zetten?
  • Hoe kan ik het spamfilter trainen?
  • Waar kan ik spam quarantaine per domein instellen?
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand