Waar kan ik een overzicht van mijn domeinnamen en hosting terugvinden?
Table of Contents
Domeinnamen, webhosting pakketten en abonnementen die u bij ons afneemt, kunt u terugvinden in het klantportaal: https://mijn.vdx.nl.
Stap 1
Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.
Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login
Stap 2
Klik op Domein en Hosting om een overzicht van uw domeinnamen en hostingpakketten in te zien.
Stap 3
In het linkermenu kunt u de domeinnamen en webhosting pakketten terugvinden die u bij ons afneemt. U kunt het zoekveld gebruiken om uw domeinnaam op te zoeken.
Veel voorkomende vragen:
Wat is een verschil tussen een abonnementen en domein en hosting?
- Onder de abonnementen vallen:
- SSL-certificaten
- Microsoft 365
- Hosted Exchange
- Cloud harddrive
- Private hosting server
- Pass MX / Pass Web
- Reseller pakketten.
- Onder domein en hosting vallen:
- Domeinnamen (Voorbeeld: jouw-eigen-domein.nl, example.com)
- Hostingpakketten. (Een voorbeeld een hostingpakket is Webhosting-S, E-mail only-M of Managed WP Professional)
Ik kan mijn domeinnamen en webhosting pakketten niet terugvinden onder mijn account. Hoe kan dat?
- Waarschijnlijk staan uw domeinnaam en webhostingspakket onder een andere klanthandle. Zie onderstaande artikel hoe u de klanthandles kunt opvragen:
Waar kan ik de status van mijn domeinnaam terugvinden?
- In het klantportaal gaat u naar Domein en Hosting → Klik op uw domeinnaam. Onder het kopje algemeen kunt bij status de actuele status van uw domeinnaam terugvinden.
Hoe kan ik een verhuiscode doorgeven?
- In het klantportaal gaat u naar Domein en Hosting → Klik op uw domeinnaam. Bij status klikt u op [EPP-code invoeren]. Zie voor meer informatie onderstaand artikel: