USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • E-mail

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Mijn e-mail staat op een 'blacklist'. Wat kan ik hier tegen doen?

      Wanneer uw e-mailadres is opgenomen in een zogenoemde 'Black List' betekent dit dat uw mailadres is aangemerkt als bron van spam en wordt alle mail standaard geblokkeerd. Om uw mailadres weer werkend te krijgen, zal deze van de Black List afgehaald moeten worden.

      Indien u de melding ontvangt dat uw IP-adres is 'geblacklist'  mag u dat aan ons doorgeven. Wanneer we melding krijgen dat een IP-adres van één van onze servers in een blacklist voorkomt, zullen we ervoor zorgen dat deze wordt afgemeld.

      Het kan voorkomen dat een extern IP-adres (bijvoorbeeld van KPN) door ons wordt 'geblacklist', omdat hierover spam wordt verzonden. De beheerder van dit IP-adres dient zelf zorg te dragen voor een afmelding.

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe stel ik outlook in? (Microsoft 365-programma)
      • Hoe stel ik e-mail in op Android? (Outlook app)
      • Na upgrade naar Windows 10 kan ik geen mail meer verzenden
      • Wat is het verschil tussen het POP3 en IMAP?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand