Hoe stel ik een afwezigheidsmelding in voor mijn e-mailadres?
U kunt via klantportaal een afwezigheidsmelding of auto-reply instellen. Het is hierbij niet nodig om in het Plesk control paneel in te loggen. U kunt via onderstaande stappen afwezigheidsmelding of auto-reply instellen:
Stap 1
Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.
Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login
Stap 2
Als u bent ingelogd gaat u naar ‘Domein en Hosting’
Stap 3
Vervolgens klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u nieuw e-mailadres wilt aanmaken.
Stap 4
Dan ziet u bovenaan enkele tabbladen, waaronder ‘Email’, hier klikt u op.
Stap 5
Klik nu bij het betreffende e-mailadres op ‘Instellingen’
Stap 6
Klik op het tabblad ‘Automatische beantwoording’. Vink de volgende optie aan ‘Automatische beantwoording activeren’ In Berichttekst veld kun je de tekst opgeven die naar de verzenden partij wordt verzonden.
Als alles is ingevuld klik je op de button ‘Opslaan’