E-mail 

Het wachtwoord van mijn e-mailaccount is aangepast, wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat uw van onze helpdesk een e-mail hebt gekregen met als onderwerp: 'Een wachtwoord van uw domein jouw-eigen-domein.nl is aangepast'. Als u dit e-mailbericht hebt ontvangen is het wachtwoord van uw e-mailaccount achterhaald en zijn er vervolgens grote hoeveelheden spamberichten mee verstuurd. 

U kunt het nieuwe wachtwoord wat u van ons heb gekregen aanpassen in uw e-mailprogramma. Het is ook mogelijk om zelf het wachtwoord aan te passen via het controlpanel. In onderstaand FAQ-artikel kunt u terugvinden hoe u het wachtwoord kunt wijzigen:

E-mail wachtwoord wijzigen binnen outlook:

1) Start Outlook op en klik vervolgens bovenaan op 'Bestand'

2) Daarna klikt u op het icoon: 'Accountinstellingen' en vervolgens klik je daaronder op 'Accountinstellingen' of 'Accountinstellingen wijzigen', afhankelijk van de versie van Outlook die je gebruikt.

3) Vervolgens selecteer u het betreffende e-mailaccount en klik u op de button 'Wijzigen'.

Klik op de button 'Wijzigen'
4) Onder het kopje 'Aanmeldingsgegevens', kun je bij het 'Wachtwoord' veld, het nieuwe wachtwoord invoeren.

 

E-mail wachtwoord wijzigen binnen Apple mail:

1.) Open Apple Mail.


2.) Je gaat nu bovenaan in je scherm naar Mail > 'Voorkeuren'.

3.) Vervolgens klik je op 'serverinstellingen'


4.) Daarna kun je het wachtwoord bij de inkomende en uitgaande mailserver wijzigen. Als het wachtwoord is gewijzigd klik je op 'bewaren'

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •