E-mail 

Het wachtwoord van mijn e-mailaccount is aangepast, wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat uw van onze helpdesk een e-mail hebt gekregen met als onderwerp: 'Een wachtwoord van uw domein jouw-eigen-domein.nl is aangepast'. Als u dit e-mailbericht hebt ontvangen is het wachtwoord van uw e-mailaccount achterhaald en zijn er vervolgens grote hoeveelheden spamberichten mee verstuurd. 

U kunt het nieuwe wachtwoord wat u van ons heb gekregen aanpassen in uw e-mailprogramma. Het is ook mogelijk om zelf het wachtwoord aan te passen via het controlpanel. In onderstaand FAQ-artikel kunt u terugvinden hoe u het wachtwoord kunt wijzigen:

E-mail wachtwoord wijzigen binnen outlook:

Stap 1 Als eerste gaat u naar 'Bestand' en vervolgens naar 'Accountinstellingen'. In het pulldownmenu klikt u nu op 'Profielen beheren'.

Stap 2 U komt nu op het venster Gebruikersaccountbeheer. Om een wijziging aan uw e-mailaccount te kunnen doorvoeren klikt u nu op 'Ja'

Stap 3 U krijgt nu het volgende scherm te zien. Hier kiest u voor 'E-mailaccounts'. 

Klik op de button 'Wijzigen'

Stap 4 Onder het kopje 'Aanmeldingsgegevens', kunt u bij het 'Wachtwoord' veld, het nieuwe wachtwoord invoeren.

 

E-mail wachtwoord wijzigen binnen Apple mail:

Stap 1 Open Apple Mail.



Stap 2 U gaat nu bovenaan in het scherm naar 'Mail' > 'Voorkeuren'.



Stap 3 Vervolgens klikt u op 'serverinstellingen'


Stap 4 Daarna kunt u het wachtwoord bij de inkomende en uitgaande mailserver wijzigen. Als het wachtwoord is gewijzigd klikt u op 'bewaren'

 

E-mail wachtwoord wijzigen binnen iPhone / Ipad

 Hoe u het wachtwoord op een iPhone of Ipad, kunt wijzigen leest u in onderstaand FAQ-artikel:


Gerelateerde producten

 
Pass - Premium Anti-Spam Service
Bestel een Premium Spamfilter
Meer informatie over Premium Spamfilter
  Linux Webhosting
Bestel een Linux  webhostingpakket 
Meer informatie over Linux webhosting
 
E-Mail only
Bestel een E-Mail only pakket
Meer informatie over E-Mail only

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •