Het wachtwoord van mijn e-mailaccount is aangepast, wat moet ik doen?
Table of Contents
Het kan gebeuren dat uw van onze helpdesk een e-mail heb gekregen met als onderwerp: 'Een wachtwoord van uw domein jouw-eigen-domein.nl is aangepast'. Als u dit e-mailbericht hebt ontvangen is het wachtwoord van uw e-mailaccount achterhaald en zijn er vervolgens grote hoeveelheden spamberichten mee verstuurd.
U kunt het nieuwe wachtwoord wat u van ons heb gekregen aanpassen in uw e-mailprogramma. Het is ook mogelijk om zelf het wachtwoord aan te passen via het controlpanel. In onderstaand FAQ-artikel kunt u terugvinden hoe u het wachtwoord kunt wijzigen:
E-mail wachtwoord wijzigen binnen outlook:
Stap 1
Als eerste gaat u naar 'Bestand' en vervolgens naar 'Accountinstellingen'. In het pulldownmenu klikt u nu op 'Profielen beheren'.
Stap 2
U komt nu op het venster Gebruikersaccountbeheer. Om een wijziging aan uw e-mailaccount te kunnen doorvoeren klikt u nu op 'Ja'.
Stap 3
U krijgt nu het volgende scherm te zien. Hier kiest u voor 'E-mailaccounts'.
Stap 4
Onder het kopje 'Aanmeldingsgegevens', kunt u bij het 'Wachtwoord' veld, het nieuwe wachtwoord invoeren.
E-mail wachtwoord wijzigen binnen Apple mail:
Stap 1
Open Apple Mail.
Stap 2
U gaat nu bovenaan in het scherm naar 'Mail' > 'Voorkeuren'.
Stap 3 Vervolgens klikt u op ‘serverinstellingen’
Stap 4
Daarna kunt u het wachtwoord bij de inkomende en uitgaande mailserver wijzigen. Als het wachtwoord is gewijzigd klikt u op ‘bewaren’
E-mail wachtwoord wijzigen binnen iPhone / Ipad
Hoe u het wachtwoord op een iPhone of Ipad, kunt wijzigen leest u in onderstaand FAQ-artikel: