Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik de logs in zien van het spamfilter?

Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kan u echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u de logs kan inzien.

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.

 

Stap 2

Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

Stap 3

Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u het spamfilter wilt beheren.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

Stap 4

Dan ziet u bovenaan enkele tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klikt u op.

 

Stap 5

Vervolgens scrollt u naar beneden, en klikt u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

Stap 6

Om de logs te bekijken klikt u aan de linkerkant onder het kopje Inkomend op 'Logs'

 

Stap 7

Als logs wilt inzien klikt u als eerste op 'Nieuwe regel'

 

In het eerste veld hebt o.a. de keuze uit onderstaande onderdelen:

  • afzender
  • ontvanger
  • onderwerp

In het laatste veld geeft u op wat u wilt zoeken bijvoorbeeld 'example.com'. Als alles is ingevuld klikt u op 'Toon resultaten'

 

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •    
  •    
  •    
  •