USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • E-mail

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      E-mail werkt niet meer na een update van mijn Apple device

      Het kan voorkomen dat uw Apple mail foutmeldingen geeft. Dit is vermoedelijk het gevolg van een systeemupdate van uw Apple device. Op deze pagina leggen wij de oorzaken hiervan uit en wat u kunt doen om dit probleem op te lossen. Ook vindt u op deze pagina's links naar een stappenplan voor het wijzigen van de instellingen op uw device. 
       

      De situatie:

      Als u meldingen krijgt in uw e-mailprogramma dat de identiteit niet kan worden gecontroleerd, dan duidt dit er op dat u op dit moment niet de juiste instellingen in uw e-mailprogramma heeft staan. 

      Wat wij vaak zien op dit moment is dat de inkomende mailserver en de uitgaande mailserver op dat moment staan op: 

      mail.jouw-eigen-domein.nl of pop.jouw-eigen-domein.nl

      Na de genoemde systeemupdate van Apple is dit helaas niet werkend.

      De oplossing:

      Om er voor te zorgen dat de mail weer gaat werken in uw mailprogramma zijn er een paar wijzigingen in de instellingen nodig. 

      Wijzig de server voor inkomende mail naar: mail.hostingserver.nl
      Wijzig de server voor uitgaande mail naar: mail.hostingserver.nl

      Verder is het van belang dat u de juiste poorten gebruikt voor inkomende- en uitgaande mail. 

      De poort voor inkomende mail (IMAP) is: 993
      De poort voor uitgaande mail (POP3) is: 995
      De poort voor uitgaande mail (SMTP) is: 465

      Apple / iMac

      Voor het instellen / wijzigen van de instellingen van de mail op uw Apple PC / iMac raden wij aan het volgende FAQ-artikel als handleiding te raadplegen: 

      • https://www.vdx.nl/faq/email/hoe-pas-ik-in-apple-mail-de-mailservers-aan

      iPhone / iPad

      Voor het instellen / wijzigen van de instellingen van de mail op uw iPhone of iPad raden wij u aan het volgende FAQ-artikel als handleiding te raadplegen: 

      • https://www.vdx.nl/faq/email/hoe-stel-ik-e-mail-in-op-mijn-iphone-of-ipad

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe stel ik Apple Mail in op mijn Mac?
      • Hoe stel ik e-mail in op Android? (Outlook app)
      • Welke SMTP-poort kan ik gebruiken in mijn mail applicatie?
      • Kan ik het e-mailadres van een bepaalde afzender blokkeren?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand