USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Mijn VDX
  • Webmail Login
  • Bestellen
  • Contact
Dutch
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • Cloud Harddrive

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • WordPress
  • Webhosting
  • E-mail
    Anti Spam & Anti virus
  • Domeinnamen
    DNS
  • SSL
  • Resellers
  • Microsoft 365
    RDS (Remote desktop)
  • Hosted Exchange
    Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
  • Cloud Harddrive
    Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
  • Administratie
  • Migratie
  • VDS

Bestand zit vast in de wachtrij (queue) van Cloud Harddrive

Cloud Harddrive synchroniseert niet meer, de status balk voor de share kleurt rood en de upload wachtrij (rechts onder) loopt niet af.
 
Zo kan het bestand uit de wachtrij worden verwijderd;
 
Stap 1
- In de PC-client van Cloud Harddrive is het mogelijk te zien wanneer hier een bestand vast loopt.
Na het openen van de client is er een kopje "uploaden" zichtbaar, als de upload vast staat zal hier het betreffende bestand weergegeven worden waar dit op gebeurt.

Stap 2
- Zoek nu het bestand op in de betreffende share op de "U" schijf , en haal het bestand lokaal door deze te knippen en op bijv. jouw bureaublad te plaatsen.
Verwijder het bestand hierna op de "U" schijf.
 
Stap 3
- Hierna zou de wachtrij / queue weer verder door moeten synchroniseren.
 
Indien bovenstaande niet volstaat kan onderstaande handleiding gebruikt worden om het bestand als nog uit de wachtrij te verwijderen.
 
Stap 1
- Sluit de Cloud Harddrive af (klik op het *icoon* in de taakbalk en kies "exit")

Stap 2
- Open de file verkenner en navigeer naar de schijf waar de Cloud Harddrive op geïnstalleerd is.

 
Stap 3
- Zoek de folder op genoemd "RushFiles" dan naar de folder "gebruikersnaam" en dan naar folder "Files".
Voorbeeld: C:\RushFiles\gebruikersnaam\Files

 
Stap 4
- Lokaliseer het RFMETA bestand wat laat zien welke bestandsnaam de upload blokkeert
 
Stap 5
- Lokaliseer hierna het bestand wat dezelfde encryptend naam draagt als het RFMETA bestand

Stap 6
- Kopieer het bestand naar een lokale locatie als bijv. het bureaublad van de computer en hernoem hem hier terug naar de originele bestandsnaam.
 
Stap 7
- Verwijder het RFMETA bestand
 
Stap 8
- Start Cloud Harddrive opnieuw op.
 
De wachtrij zal binnen enkele minuten weer gaan synchroniseren.
 
________________________________________________________________________________________________________
 
What to do if Cloud Harddrive does not sync any more , there is a red bar on the side of a share and there is a file hanging in the queue;
 
1 Open the PC client and look wich file hangs in the queue
2 Search for the file in Cloud Harddrive and copy / paste this file to a local directory to put it to safety
3 Remove  the file from Cloud Harddrive
The queue should be synchronising again in a couple of minutes
 
If this does not fix your queue please use the following steps.
 
1 Exit CHD (Click on CHD icon in systray and choose exit) 
2 Open file explorer and navigate to the drive CHD is installed on
3 Enter a folder called "RushFiles" then a folder called "yourusername" and yet again a folder called "Files"
e.g. C:\RushFiles\yourusername\Files
4 Locate the RFMETA file which shows the file name which is blocking the upload
5 Then locate a File called the same encrypted name as the RFMETA file.
6 Copy the file to desktop and rename the file to the original file name 
7 Delete the RFMETA file
8 Start CHD again
The queue will be picked up to synchronise again in a couple of minutes.

Was deze informatie nuttig voor u?

Ja
Nee

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Bestanden veilig stellen in Cloud Harddrive
  • OS en browser ondersteuning Cloud Harddrive applicaties
  • Starten als bedrijf met Cloud Harddrive
VDX
Partner in WordPress Hosting
Zutphenseweg 6E
7418 AJ Deventer
helpdesk@vdx.nl
KvK 08190856
Alle prijzen zijn excl. BTW
Algemeen
  • Over ons
  • Ervaringen
  • Contactgegevens
  • Vacatures
  • Blog
Onderdeel van
TeamBlue
Gemiddeld beoordeeld
4.7/5
Onze diensten
  • Managed WordPress
  • Domeinnaam
  • E-mail
  • Website
  • Premium spamfilter
  • Reseller
  • SSL-certificaat
  • Microsoft 365
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
Expand