USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Mijn VDX
    • Webmail Login
    • Bestellen
    • Contact
    Dutch
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Administratie

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • WordPress
      • Webhosting
      • E-mail
        Anti Spam & Anti virus
      • Domeinnamen
        DNS
      • SSL
      • Resellers
      • Microsoft 365
        RDS (Remote desktop)
      • Hosted Exchange
        Algemene InstellingenControle PaneelHandige TipsInstellen Apple ProductenInstellen OutlookMigreren naar Hosted ExchangeSpamExpertsVeel voorkomende problemen
      • Cloud Harddrive
        Algemene InformatieDesktop ApplicatiesGerbuikers, Groepen en Shares
      • Administratie
      • Migratie
      • VDS

      Hoe kan ik mijn klant gegevens wijzigen?

      Wanneer uw NAW-gegevens of factuur e-mailadres niet meer juist genoteerd staan bij ons, dan kunt u deze via het online klantgedeelte wijzigen, via de volgende stappen:

      Stap 1

      Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle of e-mailadres en bijhorend wachtwoord.

      Meer informatie over het inloggen op klantportaal vindt u terug in het volgende artikel: https://www.vdx.nl/faq/klantportaal-login

      Stap 2

      Vervolgens klikt u bovenaan op ‘Gegevens’

      Stap 3

      In het volgende overzicht kunt u de NAW-gegevens wijzigen. Als de gegevens zijn aangepast klikt u op de button ‘Gegevens opslaan’

      Bedrijfsgegevens /  Rechtsvorm

      Als u de bedrijfsnaam, KVK-nummer of het BTW-nummer wilt aanpassen, klikt u op het tabblad ‘Rechtsvorm’. Zie voor meer in informatie volgende FAQ-artikel: https://www.vdx.nl/faq/btw-nummer-aanpassen

      Factuur e-mailadres

      Als u wilt dat de factuur naar een alternatief e-mailadres gestuurd wordt, dan klikt u op het tabblad 'Afwijkend factuuradres'. Zie voor meer informatie het volgende FAQ-artikel: https://www.vdx.nl/faq/factuur-email

       

      Was deze informatie nuttig voor u?

      Ja
      Nee

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe log ik in op het online klantportaal?
      • Hoe kan ik twee-factor authenticatie (2fa) inschakelen?
      • Hoe kan ik een upgrade aanvragen?
      • Hoe kan ik een upgrade naar Managed WordPress aanvragen?
      VDX
      Partner in WordPress Hosting
      Vondellaan 47
      2332AA Leiden ( Geen bezoekadres )
      helpdesk@vdx.nl
      KvK 08190856
      Alle prijzen zijn excl. BTW
      Algemeen
      • Over ons
      • Ervaringen
      • Contactgegevens
      • Vacatures
      • Blog
      Onderdeel van
      TeamBlue
      Gemiddeld beoordeeld
      4.7/5
      Onze diensten
      • Managed WordPress
      • Domeinnaam
      • E-mail
      • Website
      • Premium spamfilter
      • Reseller
      • SSL-certificaat
      • Microsoft 365
      • Privacy Statement
      • Algemene voorwaarden
      • Cookies
      Ontwerp en ontwikkeling door Webreactor.nl
      Expand