Resellers 

Bestelling plaatsen onder bestaande klant.

Via het reseller portaal kan je via onderstaande stappen een nieuwe bestelling plaatsen:

1.) Log in op het reseller portaal: https://reseller.vdx.nl

 

2.) Klik aan de linkerkant op 'Mijn klanten' en vervolgens klik je op 'overzicht'

 

3.) Zoek de gewenste klant erbij en klik daarna op 'Inloggen op... ' -> 'Bestelpagina '

 

4.) In het volgende scherm kan je controleren of de gewenste domeinnaam nog vrij is.

 

5.) Selecteer de gewenste domeinnamen en klik onderaan op 'Volgende stap', mocht het domein al bij ons zijn ondergebracht en je wilt alleen een nieuwe dienst koppelen aan dit domein, dan kies je in plaats van "Verhuizen" de optie "Eigen beheer"

 

6.) Als je er een hosting pakket aan gekoppeld wilt hebben, klik je onder pakket/dienst op 'Voeg een pakket of toe'

 

7.) In het volgende scherm kan je een pakket of dienst selecteren.

 

8.) Je krijgt nu het bestel overzicht te zien, als dit allemaal correct is, klik aan de rechterkant op 'Bevestig'

 

9.) Je krijgt nu de gekozen diensten te zien, je kan hier nog wijziginen in toepassen. Als als goed staat klik je 'Volgende stap'

 

10.) In dit overzicht kan je eventueel een EPP-code invoeren, mocht het om een verhuizing gaan. Als de bestelling correct is klik op 'Naar betaalwijze'

Vul hier de benodige gegevens in en klik op 'Voltooien van de bestelling'

 

11.) Vul in het volgende overzicht de benodige gegevens in en klik op 'Voltooien van de bestelling'

 

12.) Als de bestelling is voltooid, staat de bestelling in de wachtrij. Deze kan je binnen in reseller portaal onder het hoofdmenu terug vinden.

 

13.) In dit overzicht kan je bestelling terug vinden, als alles correct is klik je op 'Accepteer'