• FAQ
  • Contact
Inloggen
VDX Logo
088 00 749 00 helpdesk@vdx.nl
  • U bevindt zich nu op
  • »  FAQ
  • »  Private Hosting Server
  • »  Overige

Categorieën

  • Migratie (6)
  • WordPress (47)
  • Webhosting (290)
  • E-mail (166)
  • Domeinnamen (107)
  • Resellers (48)
  • SSL-Certificaten (26)
  • Private Hosting Server (22)
    • Bestellen of Opzeggen (2)
    • Overige (20)
  • Microsoft 365 (48)
  • Administratie (40)
Zoeken

Overige

  • Mijn e-mail staat op een 'blacklist'. Wat kan ik hier tegen doen?
  • Hoe kan ik de nameservers van mijn domeinnaam wijzigen?
  • Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
  • Waar is de NOC-pagina te vinden om te achterhalen of er storingen zijn?
  • Wat moet ik doen wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
  • Hoe verwijs ik mijn domeinnaam naar een andere provider?
  • Is SSH of SFTP (Secure Shell) mogelijk op mijn hostingpakket?
  • Hoe kan ik bestanden of website op mijn hostingpakket zetten?
  • Hoe wijzig ik de MX records van mijn domeinnaam?
  • Ik heb mijn MX record gewijzigd maar dit heeft geen effect. Hoe kan dat?
  • Wat moet ik doen met de veiligheidswaarschuwing bij het benaderen van mijn Plesk controlepaneel?
  • Wat is een SLA?
  • Wat is L.A.M.P. (LAMP)?
  • Waar kan ik het gebruik van mijn schijfruimte, dataverkeer en andere limieten inzien?
  • Wat is FTP?
  • Kan ik (extra) FTP accounts aanmaken binnen het Plesk Controlepaneel?
  • Op welke manier kan ik betalen?
  • Wat is W.A.M.P. (WAMP)?
  • Wat is virtualisatie?
  • Mijn website is gehackt wat moet ik doen?
Terug naar overzicht
Copyright © 2013-2023 VDX • Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW tenzij anders vermeld • Alle rechten voorbehouden.