FAQ
Contact
Inloggen
088 00 749 00
helpdesk@vdx.nl
U bevindt zich nu op
»
FAQ
»
Private Hosting Server
»
Overige
Categorieën
Migratie
(6)
Webhosting
(291)
E-mail
(157)
Domeinnamen
(103)
Resellers
(46)
SSL-Certificaten
(26)
Private Hosting Server
(21)
Bestellen of Opzeggen
(1)
Overige
(20)
Microsoft 365
(43)
Administratie
(17)
Overige
Zoeken
Mijn e-mail staat op een 'blacklist'. Wat kan ik hier tegen doen?
Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
Wat moet ik doen wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
Waar kan ik het gebruik van mijn schijfruimte, dataverkeer en andere limieten inzien?
Hoe verwijs ik mijn domeinnaam naar een andere provider?
Hoe wijzig ik de MX records van mijn domeinnaam?
Hoe kan ik de nameservers van mijn domeinnaam wijzigen?
Ik heb mijn MX record gewijzigd maar dit heeft geen effect. Hoe kan dat?
Waar is de NOC-pagina te vinden om te achterhalen of er storingen zijn?
Wat is FTP?
Kan ik (extra) FTP accounts aanmaken binnen het Plesk Controlepaneel?
Op welke manier kan ik betalen?
Wat is een SLA?
Hoe kan ik bestanden of website op mijn hostingpakket zetten?
Wat is L.A.M.P. (LAMP)?
Is SSH of SFTP (Secure Shell) mogelijk op mijn hostingpakket?
Wat is virtualisatie?
Wat moet ik doen met de veiligheidswaarschuwing bij het benaderen van mijn Plesk controlepaneel?
Wat is W.A.M.P. (WAMP)?
Mijn website is gehackt wat moet ik doen?
Terug naar overzicht