FAQ
Contact
Inloggen
088 00 749 00
helpdesk@vdx.nl
U bevindt zich nu op
»
FAQ
»
Private Hosting Server
»
Overige
Categorieën
Migratie
(6)
WordPress
(47)
Webhosting
(290)
E-mail
(167)
Domeinnamen
(108)
Resellers
(48)
SSL-Certificaten
(26)
Private Hosting Server
(22)
Bestellen of Opzeggen
(2)
Overige
(20)
Microsoft 365
(48)
Administratie
(40)
Zoeken
Overige
Mijn e-mail staat op een 'blacklist'. Wat kan ik hier tegen doen?
Hoe kan ik de nameservers van mijn domeinnaam wijzigen?
Hoe weet ik wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
Waar is de NOC-pagina te vinden om te achterhalen of er storingen zijn?
Wat moet ik doen wanneer mijn IP-adres geblokkeerd is?
Hoe verwijs ik mijn domeinnaam naar een andere provider?
Is SSH of SFTP (Secure Shell) mogelijk op mijn hostingpakket?
Hoe kan ik bestanden of website op mijn hostingpakket zetten?
Hoe wijzig ik de MX records van mijn domeinnaam?
Ik heb mijn MX record gewijzigd maar dit heeft geen effect. Hoe kan dat?
Wat moet ik doen met de veiligheidswaarschuwing bij het benaderen van mijn Plesk controlepaneel?
Wat is een SLA?
Wat is L.A.M.P. (LAMP)?
Waar kan ik het gebruik van mijn schijfruimte, dataverkeer en andere limieten inzien?
Wat is FTP?
Kan ik (extra) FTP accounts aanmaken binnen het Plesk Controlepaneel?
Op welke manier kan ik betalen?
Wat is W.A.M.P. (WAMP)?
Wat is virtualisatie?
Mijn website is gehackt wat moet ik doen?
Terug naar overzicht