Office 365 

Welke support is er mogelijk op Office 365?

Standaard wordt Office 365 zonder support geleverd. Dit betekent dat je zelf het beheer via de Office 365 portal dient uit te voeren. Je kunt hiervoor onze uitgebreide FAQ raadplegen wanneer je hulp nodig hebt.

Ook bieden we 2 extra supportpaketten aan, mocht je het beheer en / of de eenmalige installatie van Office 365 niet willen of kunnen uitvoeren. Dit zijn de volgende pakketten:

 

- Support pakket voor € 4,- per maand per licentie (exclusief btw)

Het Support pakket is een add-on bij Office 365, waarmee je per licentie een abonnement afneemt en vervolgens voor standaard supportvragen contact met ons kunt opnemen. Dit abonnement loopt vanaf het moment dat je deze afsluit synchroon met het abonnement van jouw Office 365 licentie. Sluit je het support abonnement later af dan de Office 365 licentie dan loopt het support abonnement tot het einde van de looptijd van jouw Office 365 licentie. Het aantal supportlicenties is altijd gelijk aan het aantal Office 365 licenties dat binnen jouw Office 365 account wordt afgenomen.

Support pakket
Installatie (standaard)
  • Het koppelen van een gebruiker aan een licentie
  • Het koppelen van een domeinnaam (DNS)
  • Het aanmaken van een e-mailadres
  • Het instellen van e-mail op 1 apparaat
  • Het installeren van Office Apps op 1 apparaat
Dagelijkse support
  • Wachtwoord vernieuwen Office 365 portal (beheerders account)
  • Wegwijs maken in Office 365 (beheerders account)
Support (telefoon en e-mail)
  • Tijdens onze openingstijden beschikbaar
24 / 7 self support
  • FAQ
   

Uitgebreide support voor eenmalig € 70,- per licentie (exclusief btw)

Het uitgebreide supportpakket is een eemalig support pakket per licentie. Dit pakket is uitermate geschikt voor een eenmalige installatie waarna je zelf verder het beheer uitvoert. Dus wij zullen jouw Office 365 kant en klaar opleveren waarna je aan de gang kunt.

Uitgebreide support (eenmalig)
Installatie (uitgebreid)
  • Migratie van een externe mailbox
  • Installatie van e-mail op 5 apparaten
  • Het installeren van Office Apps op 5 apparaten
  • Inrichting van OneDrive voor Bedrijven voor een gebruiker
24 / 7 self support
  • FAQ
   

Extra Informatie Uitgebreide support

Voor de uitgebreide support  wordt gebruik gemaakt van TeamViewer. Met TeamViewer nemen wij tijdelijk, samen met jou, het beheer van jouw computer over. Zo installeren wij Office 365 voor je.

Voor onze afspraak is het belangrijk dat je eventueel geinstalleerde versies van TeamViewer volledig uitschakelt, voordat je onze Teamviewer QuickSupport download en opstart.

Voor de installatie van Office365 hebben wij voor het aanmaken van de gebruikers de volgende informatie nodig. Graag zien wij het downloadbare csv-bestand ingevuld retour:

Formulier met voorbeeld:

-   https://portal.office.com/UserManagement/Samples/Import_User_Sample_nl.csv

Formulier zonder voorbeeld:

-   https://portal.office.com/UserManagement/Templates/Import_User_Template_nl.csv

Je vult daar het volgende in:

Gebruikersnaam
  • gebruikersnaam@domeinnaam (keuze uit Office 365 gevalideerde domeinnamen)
Weergavenaam
  • Dit wordt de naam die de persoon ziet als hij/zij ingelogd is.
   

Tevens hebben we de volgende gegevens nodig voor het aanmaken van de organisatie:

E-mail adres Admin:
  • Hier worden de wachtwoorden van alle gebruikers naartoe gestuurd na de installatie. Bij het eerste gebruik kan dit door de admin / gebruiker aangepast worden.
Domeinna(a)m(en)
  • De domeinnaam (of domeinnamen) waar het Office 365 account aan gekoppeld dient te worden. Dit moeten  domeinnamen zijn die reeds in eigendom van de Admin zijn.