Beheren 

Hoe stel ik een auto-reply of afwezigheidsmelding in?

Het aanmaken van een auto-reply doet u eenvoudig via het Plesk control panel.

Stap 1

 

Stap 2

Klik vervolgens aan de linkerkant op 'Mail'

 

Stap 3

Daarna klikt u op het gewenste 'E-mailadres'

 

Stap 4

Klik dan op: 'Auto-Reply'

 

Stap 5

Vink nu 'Switch on auto-reply' aan. Vul hier het gewenste onderwerp in van het bericht dat mensen terug zullen ontvangen. Vervolgens geeft u bij Message format  aan of het een tekst of HTML e-mail dient te worden, het is aan te raden hier voor Plain text te kiezen.

Bij auto-reply message text geeft u de tekst op die de mensen terug krijgen als ze u mailen.

 

Stap 6

Verder kunt u het volgende instellen:

  • Met Forward to kunt u aangeven waar en of de originele mail van degene die uw mailt naar toe gestuurd dient te worden, als u dit leeg laat zal de mail normaal gezien alleen in jouw inbox uitkomen.
  • Tevens kunt u nog bij Send an automatic response to a unique email address no more than * aangeven hoe vaak de Auto-Reply verstuurd moet worden (per dag/ per adres die u gemaild heeft). Het is aan te raden deze op 1 te laten staan.
  • U kunt ook bijlage bij de Auto-Reply meesturen, wanneer alles naar wens is geconfigureerd klikt u op OK om de Auto-Reply in te stellen.
  • Bij Switch off auto-peply on. Kunt u aangeven op welke datum de auto-reply uitgeschakeld kan worden.

Als alles ingesteld is klikt u op de button 'OK'.

 


Gerelateerde producten

 
Linux Webhosting
Bestel een Linux webhostingpakket
Meer informatie over Linux webhosting
  Windows Webhosting
Bestel een Windows webhostingpakket
Meer informatie over Windows webhosting
 
E-Mail only
Bestel een E-Mail only pakket
Meer informatie over E-Mail only

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •