Anti virus & Anti Spam 

Waar kan ik spam quarantaine per domein instellen?

Wanneer u gebruik maakt van onze Premium Anti-Spam Service, afgekort PASS, zal alle inkomende e-mail voor het opgegeven domein standaard gefilterd worden. De werking van deze filtering kunt u echter ook deels zelf beheren. Hieronder staat beschreven hoe u een spam quarantaine rapportage per domein kunt instellen.

Stap 1

Log in op het klantportaal: https://mijn.vdx.nl Log hier in met uw klanthandle en bijhorend wachtwoord.

Mocht u de inloggegevens niet meer weten van het klantportaal, klik dan op de link 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt of vergeten'.

 

Stap 2

Klik vervolgens op 'Domein en Hosting'

Klik op Domein en Hosting

 

Stap 3

Daarna klikt u aan de linkerkant op het 'domeinnaam' waarvan u de blacklist wilt aanpassen.

Klik op 'Domein en Hosting'

 

Dan ziet u bovenaan enkele tabbladen, waaronder 'Anti Spam Service', hier klikt u op.

 

Stap 4

Vervolgens scrollt u naar beneden, en klikt u op 'geavanceerd’. Er wordt nu ingelogd op het control panel van PASS.

 

Stap 5

Om de spam quarantaine in te schakelen klikt u aan de linkerkant op 'Periodiek domein rapport'

 

Als u wilt hebben dat er een quarantaine rapportage voor alle gebruikers wordt verzonden vinkt u 'Rapportage ingeschakeld' aan. Vervolgens kunt u het e-mailadres opgeven waar de rapportage naar toe verzonden kan worden. Tevens kunt u de frequentie aangeven: Dagelijks of Wekelijks.

Als u wilt hebben dat er een rapportage per gebruiker verzonden kunt u gebruik maken van de optie ‘quarantine per gebruiker’. Meer informatie hierover kunt u in het gerelateerde F.A.Q item ‘Waar kan ik spam quarantine per gebruiker instellen’ terugvinden.

Gerelateerde F.A.Q. items

   
  •    
  •    
  •