FAQ
Contact
Inloggen
088 00 749 00
helpdesk@vdx.nl
U bevindt zich nu op
»
FAQ
»
Administratie
»
Administratieve wijzigingen
Categorieën
Migratie
(6)
WordPress
(47)
Webhosting
(290)
E-mail
(166)
Domeinnamen
(107)
Resellers
(48)
SSL-Certificaten
(26)
Private Hosting Server
(22)
Microsoft 365
(48)
Administratie
(40)
Administratieve wijzigingen
(12)
Betalen
(5)
Bestellen of Opzeggen
(10)
Overige
(13)
Zoeken
Administratieve wijzigingen
Hoe kan ik mijn domeinnamen en/of hosting opzeggen?
Waar kan ik mijn facturen inzien?
Administratieve wijzigingen hosting & .nl domeinregistraties VDX
Wat is het verschil tussen het opzeggen en verhuizen van een domeinnaam?
Hoe kan ik mijn Hosted Exchange abonnement opzeggen?
Administratieve wijzigingen met betrekking tot uw webhostingpakket
Administratieve wijzigingen met betrekking tot Microsoft365
Hoe kan ik een Microsoft 365 licentie opzeggen?
Hoe kan ik mijn BTW-nummer inzien, toevoegen of wijzigen in het klantportaal?
Welke opzegtermijn wordt gehanteerd voor mijn lopende diensten?
Hoe kom ik aan de EPP-code / verhuiscode van mijn domeinnaam?
Wegverhuizen of opzeggen van een domeinnaam als reseller, hoe doe ik dat?
Terug naar overzicht