• FAQ
  • Contact
Inloggen
VDX Logo
088 00 749 00 helpdesk@vdx.nl
  • U bevindt zich nu op
  • »  FAQ
  • »  Administratie
  • »  Administratieve wijzigingen

Categorieën

  • Migratie (6)
  • WordPress (47)
  • Webhosting (289)
  • E-mail (163)
  • Domeinnamen (105)
  • Resellers (48)
  • SSL-Certificaten (26)
  • Private Hosting Server (22)
  • Microsoft 365 (48)
  • Administratie (40)
    • Administratieve wijzigingen (12)
    • Betalen (5)
    • Bestellen of Opzeggen (10)
    • Overige (13)
Zoeken

Administratieve wijzigingen

  • Hoe kan ik mijn domeinnamen en/of hosting opzeggen?
  • Waar kan ik mijn facturen inzien?
  • Administratieve wijzigingen hosting & .nl domeinregistraties VDX
  • Wat is het verschil tussen het opzeggen en verhuizen van een domeinnaam?
  • Hoe kan ik mijn Hosted Exchange abonnement opzeggen?
  • Administratieve wijzigingen met betrekking tot uw webhostingpakket
  • Administratieve wijzigingen met betrekking tot Microsoft365
  • Hoe kan ik een Microsoft 365 licentie opzeggen?
  • Hoe kan ik mijn BTW-nummer inzien, toevoegen of wijzigen in het klantportaal?
  • Welke opzegtermijn wordt gehanteerd voor mijn lopende diensten?
  • Hoe kom ik aan de EPP-code / verhuiscode van mijn domeinnaam?
  • Wegverhuizen of opzeggen van een domeinnaam als reseller, hoe doe ik dat?
Terug naar overzicht
Copyright © 2013-2023 VDX • Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW tenzij anders vermeld • Alle rechten voorbehouden.