Met ingang van 1 juni 2022 worden de gereduceerde prijzen van webhostingpakketten aangepast. Concreet betekent dit dat u bij de contractuele verlenging van uw webhostingpakket vanaf dat moment het reguliere tarief gaat betalen, zoals te vinden is via onze website. Hierover wordt u per e-mail door ons geïnformeerd. Op deze pagina leggen wij u kort uit wat dit betekent en wat u kunt doen als u hiermee niet akkoord bent.
- Wat wordt er gewijzigd?
- Wat is de reden van de prijswijziging?
- Wat betekent de prijswijziging voor u?
- Waar vind ik mijn huidige tarieven?
- Wat kan ik doen als ik niet akkoord ben met de prijswijziging?
- Hoe zie ik dat de mail over prijswijzigingen van VDX afkomstig is?
Wat wordt er gewijzigd?
Indien u op dit moment een gereduceerd tarief voor uw webhostingpakket heeft, dan wordt bij verlenging van uw pakket na 1 juni aanstaande het reguliere tarief van het webhostingpakket van toepassing, zoals vermeld op onze website.
Wat is de reden van de prijswijziging?
Bij migraties vanuit andere labels hebben wij er voor gekozen om de webhosting tegen een gereduceerd tarief aan te bieden. Vanaf dat moment profiteerde u van de volgende voordelen: ruime pakketten, een razendsnel platform en telefonische support, maar dan tegen een lagere prijs dan onze andere gebruikers. Zoals u van ons gewend bent zijn we continu bezig met het verbeteren van ons platform en het toevoegen van nieuwe functionaliteiten. Om dat ook in de toekomst te kunnen blijven doen, zal voor verlengingen binnenkort het reguliere tarief voor uw webhostingpakket gaan gelden.
Wat betekent de prijswijziging voor mij?
Voor de webhostingpakketten met een gereduceerd tarief gaat u bij verlenging na 1 juni het reguliere tarief betalen, zoals te vinden op onze website. Dit betreft enkel een administratieve wijziging, welke automatisch zichtbaar zal zijn op uw eerstvolgende factuur. U hoeft hiervoor zelf geen actie te ondernemen.
Waar vind ik mijn huidige tarieven?
De huidige tarieven kunt u terugvinden op uw factuur. Voor meer informatie over het inzien van de facturen raden wij u aan om het volgende FAQ-artikel te raadplegen:
-
Waar kan ik mijn facturen inzien?
Ik ben niet akkoord met de prijswijziging, wat kan ik doen?
Hoe zie ik dat de mail over prijswijzigingen van VDX afkomstig is?
Wij kunnen ons voorstellen dat u er zeker van wilt zijn dat de e-mail over de prijswijzigingen van ons afkomstig is. Wij hebben een FAQ-artikel voor u beschikbaar met een uitleg over hoe u kunt herkennen dat het bericht legitiem is. Ook vindt u hier informatie over recent verstuurde mailingen terug.
Raadpleeg hiervoor het volgende FAQ-artikel:
-
E-mailbericht ontvangen van VDX, betreft dit spam, phishing of is deze legitiem?
Gerelateerde producten
Gerelateerde F.A.Q. items